شورشیان کرج در حملات وحشیانه به بهانه آزادی جان مردم را گرفتند/ وزارت کشور و نیروی انتظامی نباید با متخلفان امنیت مماشات کنند.


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908503

عباسی گفت: یاغیان سعی دارند آسایش مردم را بگیرند، شعار آزادی و زندگی سر می دهند اما آزادی و زندگی را از دیگران می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: شک نداریم که نیت ها متفاوت است.

عباسی افزود: با شروع اغتشاشات همه با نیت و سوءظن شخصی عمل کردند، عده ای فریب ترحم و دلسوزی را خوردند.

نماینده مردم فردیس تصریح کرد: در روزهای اول عده ای به دلیل عدم آگاهی در تجمعات شرکت می کردند و عده ای هم ناآگاه یا هیجان زده بودند.

عباسی به حضور عوامل و همدستان دشمن در اغتشاشات اشاره کرد و تصریح کرد: با این روند دیگر شور و فریب در تجمعات وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مسیر اغتشاشات باقی ماندند، عوامل یا همدستان دشمن بودند، گفت: نظام باید صف معترضین را از معاندین جدا می کرد.

عباسی تاکید کرد: دستگاه های قضایی و انتظامی باید به وظایف خود عمل کنند و به جای مماشات با فتنه گران با تدابیر شورای عالی امنیت ملی برخورد کنند.

نماینده مردم اششهارد در مجلس تصریح کرد: خواسته ما از وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر مجموعه های امنیتی این است که جلوی مماشات گرفته شود.

عباسی افزود: در دو هفته اول اغتشاشات تسامح وجود داشت و امروز آسیب به اموال عمومی و خصوصی، جان ها و جان انسان ها قابل تحمل نیست.

وی تصریح کرد: اغتشاش گران در صدد سلب آسایش مردم هستند، شعار آزادی و زندگی می دهند اما آزادی و زندگی را از دیگران می گیرند.

عباسی تاکید کرد: حملات وحشیانه در اغتشاشات قرج و شهید و زخمی شدن نیروهای امنیتی به بهانه های واهی جان انسان ها را می گیرد.

وی تبادل نظر و جلسات نقد و بررسی در دانشگاه ها را موثر دانست و گفت: اگر انتقاد در فضای مناسب مطرح نشود، بیان آن در جای دیگری تبعات خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان البرز همچنین افزود: باید برای جوانانی که شبهه و انتقاد دارند مکانی فراهم شود و در فضای منطقی و یا در قالب مناظره پاسخگوی آنها باشد.

عباسی تصریح کرد: اگر مشکلات کشور به درستی بیان و تبیین شود، بی شک صف معترضان و منتقدان از آشوبگرانی که محدود هم هستند جدا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید