داعشی های کرج با لطمه زدن به امنیت ملی آزادی مردم را گرفتند


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908931

حدادی گفت: باید با کسانی که به امنیت ملی آسیب می زنند و آرامش مردم را سلب می کنند برخورد قاطع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی عضو کمیسیون داخلی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: عده ای از افراد مسلک داعش به قصد حمله به مردم مزاحم مردم می شوند.

حدادی افزود: ابصحور در مثلث آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس شورشیان را می کشد و با سازماندهی و برنامه ریزی وارد آشوب داخل کشور شدند.

وی گفت: پنجشنبه گذشته عده ای به بهانه مرگ یکی از قربانیان اغتشاشات اخیر به مردم تعرض و به اموال عمومی و خصوصی آسیب رساندند.

حدادی با اشاره به حمله فتنه گران به نیروی انتظامی در کرج تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند همه باید در مقابله با آتش افروز دشمن متحد باشند.

وی ادامه داد: مسئولان قضایی و نیروهای امنیتی وظیفه سنگینی در برخورد با معاندین دارند زیرا مردم در 22 آبان نشان دادند که پشت نظام هستند.

رئیس مجمع نمایندگان البرز تصریح کرد: مردم انتظار دارند با عاملان اغتشاش و بی نظمی برخورد جدی صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی گفت: با کسانی که به امنیت ملی آسیب می زنند و آرامش مردم را سلب می کنند باید قاطعانه برخورد شود که این خواسته نمایندگان مجلس جدا از مردم است.

حدادی افزود: آژیتاتورها به کودکان، زنان و سالمندان رحم نمی کنند، آنها آموزش دیده و سازماندهی شده اند، بنابراین مراکز تصمیم گیری باید سریعا به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید