مراقب خشونت و نفرت و عقده های داعشی های بومی باشیم


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909502

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، نفرت و عقده های داعش بومی جنبش معاند بود که عمدتاً مربوط به سازماندهی است. منافقین نشان داده اند که از نظر تجربه و تسلط بر خشونت، پدران داعش محسوب می شوند و به حق ملت ایران است. این خائنان تبعید و تحقیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در دستگیری عاملان جنایت علیه بشریت و مدافعان امنیت، تاکید کرد: میزان و کیفیت خشونت داخلی داعش علیه همه تروریست ها سفید شد

وی در این پیام با اشاره به اینکه امروز هدف اصلی پروژه اغتشاش در ایران کاملاً روشن و رسوا شده است، گفت: رسانه های مرتبط با جنبش ارتجاعی منطقه خود را مدافع زنان ایران نشان می دهند که هنوز هم این موضوع را دارند. حق رانندگی در این کشورها زنان تابو محسوب می شوند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور هدف اصلی تروریسم رسانه ای وابسته به دشمن را تضعیف ایران دانست و این مشکل از زبان مزدوران رسانه ای دشمن نیز آشکار شد و گفت: هر ایرانی که با این رسانه ها همکاری می کند. امروز باید بداند که آنها مسئول خون های ریخته شده هستند.”

سردار جلالی در این پیام همچنین با اشاره به دستگیری گسترده عوامل داعش در ایران توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خاطرنشان می کند: سازمان پدافند غیرعامل کشور مانند گذشته با جامعه اطلاعاتی کشور همکاری کامل دارد. کشور در راه حفظ و ارتقای امنیت و ثبات ملی در برابر توطئه های دشمن به ویژه حفاظت از زیرساخت های حیاتی و مهم کشور ادامه خواهد داد.

وی همچنین در این پیام با تاکید بر اینکه امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، نفرت و عقده های داعشی های بومی بود، گفت: جریان معاند که عمدتاً با سازمان مفقین در ارتباط است، نشان داده است که از نظر تجربه و تسلط بر خشونت، پدران داعش محسوب می شوند و مردم ایران به حق این خائنان را بیرون کرده و تحقیر کرده اند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پایان این پیام با اشاره به اینکه گرد و غبار فتنه اخیر کم کم به خواب می رود و خورشید حق طلوع می کند، گفت: امروز مشخص شد که حضرت عالی رهبر انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری. نیروهای مسلح گفتند: این آشوب‌ها و ناامنی‌ها توسط آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی طراحی شده و مسئولان آن و برخی از ایرانیان خائن خارج از کشور به آنها کمک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید