110 مسجد زاهدان میزبان ماه خدا بودند/ فعالیت 170 مبلغ بومی و غیر بومی در زمینه های مختلف


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819653

مدیر تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: در ماه مبارک رمضان 170 مبلغ بومی و غیر بومی در هیئت های مذهبی و 110 مسجد در این کلانشهر فعالیت های دینی و تبلیغی خود را انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی خوار در گفت و گو با عصرهامون با استقبال از فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های دینی، تبلیغی و فرهنگی در این ماه مبارک، 170 خطیب شامل 110 امام جماعت مساجد و 60 خطیب از اصفهان حضور داشتند. ، مشهد و کوم در شهر زاهدان برنامه های از پیش طراحی شده را اجرا می کنند.

وی افزود: به منظور هماهنگی بیشتر طی چند روز گذشته همایش طلایه داران تبلیغی زاهدان با محوریت ائمه جماعات و ائمه جماعات مساجد فعال در امر تبلیغ و جمعی از معتمدین مساجد در مسجد طالقانی مرکز استان برگزار شد.

وزیر توضیح داد: در ماه مبارک رمضان جلسات قرآن، روخوانی و تفسیر قرآن کریم و آموزش روخوانی و روانخوانی این کتاب آسمانی در دستور کار قرار دارد.

وی یکی از برنامه های جاری این اداره را عیدی اول پسران و دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند، عنوان کرد و گفت: این برنامه در دهه اول ماه مبارک رمضان در مساجد شیعیان و اهل سنت برگزار می شود.

مدیر تبلیغات اسلامی زاهدان اجرای برنامه های با محوریت قرآن کریم که محور وحدت در جامعه اسلامی است، نشست های صمیمی و ایجاد افطاری مشترک شیعه و سنی را از دیگر برنامه های اولویت دار ماه مبارک رمضان امسال در زاهدان عنوان کرد. .

هیور با اشاره به آماده سازی مساجد قبل از ماه مبارک رمضان برای پذیرایی از زائران خاطرنشان کرد: غبار روبی مساجد از ابتدای سال جاری تا آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر زاهدان و پاکسازی مساجد انجام می شود. شسته شده با گلاب دیدنی و آماده پذیرایی و استقبال از روزه داری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید