بیچاره ترین بندگان خدا میزبان جهاد اخلاص بودند/ ایجاد تکلیف برای 12 قالیباف بیجاری + تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، بسیج در 43 سال گذشته بدون مزد و مزد در هیچ زمینه ای از فرهنگی گرفته تا اقتصادی، معیشتی و اشتغال و فعالیت های جهادی به مردم مناطق فقیرتر و کم برخوردار خدمت رسانی کرده است تا بتواند از پس آن بربیاید. برخی از دردها. افراد در مواقع فشار اقتصادی و عروق کرونر تسکین می یابند.

امروزه کمتر افرادی هستند که به مناطق فقیرنشین به ویژه حاشیه شهرها توجه ویژه داشته باشند، اما در این میان افرادی هستند که با عشق و توکل به خداوند برای خدمت به محرومان لباس رزم به تن کرده و برای کمک و خدمت از خود گذشتگی می کنند. و برای توسعه این مناطق آماده شوند.

صحبت از بسیجیان و پاسدارانی است که در خط مقدم جنگ اقتصادی با فقر و تاریکی و عقب ماندگی مبارزه می کنند و برای مبارزه با آنها و آماده سازی بدنشان برای خدمت به بهترین بندگان خدا آماده می شوند.

مهربانی و ایثار در قالب محرومیت اجتماعی و بسیج برای سازندگی و بسیج جامعه پزشکی سپاه بیجار دو واژه عمیق و پرمعنا است، از این رو تعدادی از سپاه پاسداران در دورافتاده ترین روستاهای بیجار گروس و حومه دست به ساخت و ساز زدند. خانه‌سازی، ایجاد اشتغال و اعطای ویزای رایگان برای بیماران سالمند تا بخشی از مشکلات فقرا و مستضعفان این مناطق کاهش یابد.


86c72a73 1503 4b50 bdd8 f4de12aef98d خبر خاکستری


ایجاد اشتغال خانگی توسط سپاه بیجار

بسیج به عنوان نهادی برخاسته از دل مردم که در همه عرصه ها سازماندهی شده و با گسترش خود در بین تمامی اقشار جامعه با تعهد بالای خود می تواند کمک شایانی به افراد جامعه در راستای اهداف مقدس نظام داشته باشد.

ایجاد کارگاه های کوچک اقتصادی و مشاغل خانگی می تواند نقش موثری در کارآفرینی و بهبود معیشت مردم مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین شهر داشته باشد.

شهرستان پردیس یکی از مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار شهرستان بیجار است که در دو سال اخیر در قالب طرح کرامت در این منطقه با طرح اشتغال در منزل و ویزیت رایگان بیماران سالمند محرومیت زدایی کرده است.

در همین رابطه سرهنگ سید مرتضی میرآگی فرمانده سپاه بیجار در گفت و گو با کُردتودی گفت: وی از بانوان قالیباف حوزه پردیس بود.

وی با بیان اینکه قالی بافی از قدیم الایام منبع درآمد بسیاری از خانواده های بی سرپرست بوده است، افزود: برخی از خانواده های فقیر به دلیل نداشتن انصاف نمی توانستند قالی بسازند و برای شرکت ها و سرمایه دارانی که بعدها متضرر شدند و حقوق ناچیزی دریافت کردند فرش می بافتند.

فرمانده سپاه بیجار گفت: امروز در قالب طرح کرامت در حومه بیجار با تهیه فرش و قالیچه برای 12 زن قالیچه ایجاد شغل کرده ایم که پس از آن خودشان قالی بافی می کنند تا بتوانند منبع درآمد باشند. برای خانواده خود باشید

صلح آقایی گفت: بسیج و سپاه بیجار چندین سال است که علاوه بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی در زمینه های اشتغال زایی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، اقتصاد حاشیه نشینی و مناطق کم برخوردار و روستاهای دور افتاده بدون دستمزد و مانتی خدمت می کند. به مردم شهرستان بیجار و هیچ خدمتی را بازداشت نمی کند.


796c908e 93ac 48c0 af4d b0226bc02f37 خبر خاکستری


ویزیت بیماران بزرگسال درب منزل با بسیج جامعه پزشکی بیجار

آنها خدمت در سرما و گرما بلد نیستند، به پزشک بسیجی بودن خود می بالند و خدمت به مردم مناطق محروم را تهدیدی برای دانش خود می نامند. به آن عبادت می گویند.

شما باید مدتی در حلقه آنها باشید تا اشتیاق آنها به کارشان را احساس کنید و این خدمات بیهوده را درک کنید.

با دیدن چهره شاداب دکتر بسیجی جوان خستگی کار روزانه از وجودتان بیرون می آید و می توانید با اشتیاق بیشتری به کار خود ادامه دهید.

در آستانه ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز بسیج، جامعه پزشکی بیجار ناحیه هدف کرامت از سالمندانی که در ایام ولیعهدی نمی توانند از خانه خارج شوند عیادت کردند.


اخرین حرف؛

کورکورانه دشمنان بسیجیان و بسیجیان و پاسداران ما خدمتگزار مردم هستند و مفتخرند که می توانند گامی هر چند کوچک در رفع محرومیت ها و مشکلات انسانی بردارند و در هر عرصه و موقعیتی وارد شوند و خدمات مطلوب را ارائه دهند.


2ea589df 3193 46e4 a46a 32fc3a6118c7 خبر خاکستری


f9dbc4bb 0d5e 427e a231 417fcb1447f2 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید