توکل بر خدا مایه آرامش بندگان است


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834119

امام جمعه شهرستان ری گفت: اتکال به قدرت لایزال و بی بدیل خداوند مایه آرامش مردم است و آنان را از طوفان و گردباد برحذر می دارد و به ساحل آرامش می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای شهر ری اظهار داشت: همه مشکلات انسان از زبان است، چنانکه می گویند بیشتر جهنمی ها به خاطر زبانشان به جهنم رفتند.

فرمود: «همه در زندگی با آنچه خداوند متعال عنایت فرموده اند، آرامش دارند و حریص نیست و در حرام وارد نمی شود، چنان که در قصص گنج لایتناهی آمده است».

امام جمعه شهر ری، توکل بر خدای متعال را مایه آرامش مردم دانست و گفت: هر که بر خدا توکل کند، خداوند کفایت می کند.

شاهچراگی تاکید کرد: اگر انسان در زندگی فقط به آفریدگار هستی تکیه کند و ایمان قلبی داشته باشد و ایمان داشته باشد که همه چیز در دست خداست، آباد می شود.

وی افزود: در مقابل، کسانی که دست خدا را در کارها ندیده اند و باور ندارند که هستی در دست قدرت و اقتدار اوست، هرگز طعم آرامش را نچشیده اند و تجربه نخواهند کرد.

امام جمعه ری ادامه داد: پس با حفظ زبان و گفتار، تلاش برای سادگی و رضایت، دوری از تکالیف دنیوی و اعتقاد و باور قلبی به اینکه خیر و رستگاری انسان در دست خالق است، انسان را از بسیاری نجات دهید. گناهان و شوک ها. «زندگی دنیا را می گیرد و به ساحل آرامش می رساند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید