ایران و حزب الله نمونه موفق توکل بر خدا هستند


ساعت: 23:04
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886693

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان در ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب‌الله نمونه موفق توکل بر خدا را ارائه کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که منافقین در تلاش هستند تا امت اسلامی را به وابستگی کامل برسانند.

الحوثی با بیان اینکه منافقین برای پیروی از مسلمانان پیشنهاد عادی سازی با رژیم صهیونیستی موقت را دادند، تصریح کرد: منافقین همچنین حرم ها و مقدسات امت اسلامی در مکه مکرمه، بیت الله الحرام و مناسک حج در عرفات را زیر پا گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش منافقین برای مهار مسلمانان و پذیرفتن هتک حرمت و حرمت آنان، خاطرنشان کرد: نقض حریم و حرمت به مسلمانان نشان می‌دهد که تلاش جدی برای ایستادگی در برابر زحمات دشمنان بسیار است. اهمیت.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد که مخالفت با تلاش های دشمنان، تعهد اساسی ایمان برای عزت امت اسلامی، دین آنها و جهان است.

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان و مردم آزاده ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب الله نمونه پیشرفته توکل به خدا را ارائه کردند، حزب الله را مصداق آیه شریفه (چون حزب الله هم پیروز است) دانستند.

رهبر انصارالله یمن پیشتر به مناسبت عید غدیر تاکید کرد که برگزاری جشن عید ولایت بسیار مهم است و در واقع شکرگزاری از خداوند است. زیرا او در این عید دین و نعمت را بر مردم کامل کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت از نفوذ دشمنان و منافقین در میان امت اسلامی جلوگیری می کند، تصریح کرد: امت اسلامی برای مقابله با خطرات انحراف نیازمند اصل ولایت است.

سید عبدالملک خاطرنشان کرد: دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی در تلاش برای تسلط بر این امت و مراکز تصمیم گیری آن هستند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمنان و منافقین به دنبال ایجاد چهره منفی و خصمانه از حضرت علی (ع) در امت اسلامی هستند. زیرا در او اصالتی می دیدند که با دروغ های آنان مخالفت می کرد. با کسانی که با حضرت علی (ع) ارتباط دارند، دشمنی زیادی دارند; زیرا راه آنها در داخل امت مانع است [برای دشمنان] خوب”.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضرت علی (ع) را از امت اسلامی جدا کنند تا بتوانند همه چیز را تحریف کنند، تصریح کرد: دشمنان اهمیت ارتباط با حضرت علی (ع) را درک می کنند. منافقین همچنین قصد دارند با عناوین فریبنده ای مانند پیمان های ننگین ابراهیمی، ملت را به صهیونیست های یهودی پیوند دهند. دشمنان امت و منافقین می خواهند مسلمانان را به سمت دوستی با یهودیان و مسیحیان سوق دهند. این موضوع خلاف تعالیم الهی است.

الحوثی با تاکید بر اینکه منافقین فردی را به عنوان سخنگوی عرفه انتخاب کرده اند که نماد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، گفت: بهتر است نمازگزاران او را سنگسار کنند. [و  در مراسم رمی جمرات] ضرب و شتم”.

وی با بیان اینکه «رژیم های مزدور سعی در گمراه کردن امت اسلامی در تعیین دوست و دشمن دارند» و در پایان خاطرنشان کرد: این رژیم ها یهودیان را به گونه ای معرفی می کنند که امت رهبری آنها را می پذیرد و در کنار دشمنان قرار می گیرد. آنها متخاصم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید