هجمه سنگین رسانه های پایداری به رئیسی، قالیباف و ضرغامی/ شما در حال مماشات با شورشیان هستید/ اصلاح طلبی بیجا است/ شما فتنه های جدید را در کشور تحمیل می کنید.

هجمه سنگین رسانه های پایداری به رئیسی، قالیباف و ضرغامی/ شما در حال مماشات با شورشیان هستید/ اصلاح طلبی بیجا است/ شما فتنه های جدید را در کشور تحمیل می کنید.

روز جدید رجانیوز، سایت نزدیک به جبهه پایداری نوشت: نه تنها ضرغامی، بلکه رئیس قوه مجریه و مشاورانش در این برهه حساس، با عادی شدن مماشات با شورشیان و تقاضای غیرمنطقی اصلاحات، خواهان اصلاحات هستند. کشور را وارد این تله کنند که در حال گسترش و ایجاد شورش های جدید در کشور است.

چندی پیش عزت الله ضرغامی در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و در جلسه ای که به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان برگزار شد، سخنانی به زبان آورد که گویی یک اصلاح طلب افراطی به سمت وزیری در دولت اعتراض کرده است. اما این طیف نیز در پذیرش این گونه صحبت ها جانب عدالت را رعایت می کنند و با این شدت و شدت در چاله افراط نمی افتند و همه جوانب را رعایت می کنند.

ضرغامی در بخشی از این نشست گفت: امروز دختران و دانشجویان جوان ما بدون روسری در خیابان قدم می زنند. چه بود؟ اتفاقی افتاد؟ ما را بترسید که اگر از حد فراتر رفتید، سیستم نابود می شود. «اصلاحات لازم است، آنها باید اکنون انجام شوند.

البته پیش از این نیز چنین اظهاراتی از سوی وی مطرح شده بود و حدود یک ماه پیش در توئیتی در انتقاد از امر به معروف و نهی از منکر زشتی ها و نیت شوم شورشیان و محرکان خارجی آنها را پوشش داد و به نوعی همانطور که نیروی انتظامی بازتعریف کرده بود در قانون گنجانده شد: «چند وقت پیش در مورد ستاد معروف امربه توئیت کردم و از من شکایت کردند که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم!» امروز که ظاهراً همه این دوستان به این نهاد مقدس آمده اند همین نتیجه را می‌گویم: «اگر مردم آن را نمی‌خوانند، چرا باید ببینند؟ حتی اگر موضع او اشتباه است، بایستید و از آن دفاع کنید.)

بدیهی است دلیل و مبنای این صحبت ها نه از عمق گفتمان او نشأت می گیرد و نه به مطالبات واهی برخی اغتشاشگران کوچه و خیابان. دلیل آن را می توان در جلسه اخیرش در دانشگاه شریف جستجو کرد و به این نتیجه رسید که عزت الله ضرغامی از اتفاقات سال های 96 و 1400 کینه ای دارد و آنها را ترمزی بر مسیر آرزوهایش می داند.

وی در بخشی از این جلسه با انتقاد از شورای نگهبان گفت: دلیل عدم تایید صلاحیت برای من اصلا روشن نبوده و نیست. ما قطعاً باید از انتخابات گذشته درس بگیریم و اصلاحاتی در روش های انتخاباتی انجام شود تا شور و نشاط برای انتخابات بیشتر شود.

راهبرد مورد اعتماد این افراد در خصوص حوادث اخیر و شورش اقلیت وحشی کاملاً در جهت گستاخی بیشتر این گروه فریب خورده است که قطعاً زمینه ساز حوادث و شورش های دیگر در آینده خواهد بود.

البته نه تنها ضرغامی، بلکه رئیس قوه مجریه و مشاورانش در این برهه حساس، با عادی شدن مماشات با شورشیان و اصلاح طلبی غیرمنطقی، می خواهند کشور را در این دام گسترده بیاندازند و تحمیل کنند. شورش های جدید در کشور .

رئیس مجلس در خصوص لزوم انجام اصلاحات گفت: امیدوارم هر چه زودتر امنیت در کشور به طور کامل برقرار شود تا تحولات مشروع و لازم به سمت حکومتداری جدید در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در داخل کشور ایجاد شود. نظام سیاسی جمهوری اسلامی می تواند آغاز شود».

البته این را هم باید گفت که این افراد با اظهارات مشابه در مقاطع مختلف سعی در جذب بدن خاکستری جامعه و نگه داشتن آن در دامان انقلاب دارند. چه عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های ناعادلانه شورشیان یا همکاری با ظریف و وزیر کشور بالقوه، او را در نظر بگیرید.

اصلاً مهم نیست که در این مسیر و در آینده چه اتفاقی برای کشور خواهد افتاد. نئولیبرال های اصلاح طلب از سقوط به ورطه سکولاریسم ابایی نداشتند و اگر شرایط ایجاب می کرد این خواسته را اعلام کردند و خواستار جدایی دین از سیاست شدند و حتی خواستار حکومت پارلمانی شدند.

فرقی نمی کند شومنی مثل ضرگامی باشد یا تکنوکراتی مثل…

دیدگاهتان را بنویسید