کیهان خطاب به فردوسی پور: شما منافق هستید/ صحبت شما با جهانبخش سیاسی بود!

فردوسی پور در گفتگو با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال علاوه بر شعارزدگی و سیاست ورزی، از رویکردی ریاکارانه و ضد تولید نیز استفاده می کند!

اما در این مصاحبه، بلکه ورزش و فوتبال سیاسی و بهتر است بگوییم «سیاسی شده» بود. فردوسی پور در ابتدای این برنامه گفت که پس از هفت ماه اجرای برنامه را آغاز کرده است، زیرا در آن مدت غم و اندوه اتفاقات پاییز سال قبل را می گذراند! این در حالی است که بر خلاف این ادعا، وی در تمام این هفت ماه مانند سال های اخیر، برنامه فوتبال 120 را برای سازمان صدا و سیما و گروه ورزشی آن سازمان زیر نظر علی فروغی (مدیر شبکه سه) تهیه کرده است.

علاوه بر این، در این مدت در یکی از دانشگاه های دولتی تدریس می کرد. بنابراین صحبت از کار نکردن به دلیل عزاداری فقط یک نمایش است که باید ببینید.

برخی از کاربران اینترنتی نیز دلیل رویارویی فردوسی پور با جهانبخش را واکنش به انزوای او در جام جهانی اخیر عنوان کردند و می خواستند از این طریق توجه ها را جلب کنند.

علاوه بر این فردوسی پور بعد از هفت ماه تازه یادش افتاد که حرف های کهنه و قدیمی را مطرح کند و با لحنی عصبی و شعاری و شعاری و ادبیات غیرحرفه ای مثل مجریان رسانه های خارجی به سطحی ترین شکل ممکن سوالاتی از قبیل. چرا سرمربی تیم ملی فوتبال تلاش کرد بازیکنان را متحد کند.

یا اینکه چرا بازیکنان بعد از زدن گل تشویق کردند و … نحوه سوال فردوسی پور به گونه ای است که بسیاری از کاربران اینترنتی عملکرد او را به بازجویی تشبیه کردند!

دیدگاهتان را بنویسید