حمله کیهان به فردوسی پور: بعد از ۷ ماه یادش افتاد که حرف های قدیمی بزند

حمله کیهان به فردوسی پور: بعد از ۷ ماه یادش افتاد که حرف های قدیمی بزند

کیهان نوشت: فردوسی پور در گفتگو با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال علاوه بر بیان لفاظی و سیاسی، رویکردی ریاکارانه و در تضاد با عملکرد خودش را در پیش گرفت!

عادل فردوسی پور در یک برنامه اینترنتی با علیرضا جهانبخش گفت و گو کرد. اما این مصاحبه بیشتر سیاسی بود تا ورزشی-فوتبالی یا بهتر بگوییم «سیاسی». فردوسی پور در ابتدای این برنامه گفت که پس از هفت ماه اجرای برنامه را آغاز کرده است، زیرا در آن مدت غم و اندوه اتفاقات پاییز سال قبل را می گذراند! این در حالی است که وی بر خلاف این ادعا در تمام این هفت ماه برنامه «فوتبال 120» را برای سازمان صدا و سیما و گروه ورزش این سازمان به سرپرستی علی فروغی (مدیر شبکه سه) تولید کرده است. در سالهای اخیر به جز این مدت در یکی از دانشگاه های دولتی تدریس می کرد. بنابراین صحبت از کار نکردن به دلیل عزاداری فقط یک نمایش است که باید ببینید. برخی از کاربران اینترنتی نیز دلیل رویارویی فردوسی پور با جهانبخش را واکنش به انزوای او در جام جهانی اخیر عنوان کردند و می خواستند از این طریق توجه ها را جلب کنند.

علاوه بر این فردوزی پور پس از هفت ماه تازه یادش افتاد که حرف های کهنه و قدیمی را مطرح کند و با لحن عصبی، بیان و شعارهای گلی و ادبیات غیرحرفه ای به عنوان مجریان فرماندهی رسانه های بیگانه، به سطحی ترین شکل ممکن سوالاتی از جمله چرا؟ مربی ارشد تیم ملی فوتبال سعی کرد بازیکنان را با هم متحد کند یا اینکه چرا بازیکنان بعد از زدن گل تشویق کردند و … نحوه سوال فردوسی پور به گونه ای است که بسیاری از کاربران اینترنتی عملکرد او را به بازجویی تشبیه کردند!

دیدگاهتان را بنویسید