طعنه عادل فردوسی پور به ستاره پرسپولیس بعد از دربی؟

طعنه عادل فردوسی پور به ستاره پرسپولیس بعد از دربی؟

زمانی که بازی پرسپولیس و استقلال در داربی 102 کاملا خسته کننده و بدون موقعیت خاصی بود، هواداران پرسپولیس امید عالیشاه را تشویق کردند و از یحیی گل محمدی خواستند کاپیتانش را به زمین بفرستد. عالیشاه که یکی از بازیکنان دربی کجار به حساب می آید، یک گل دیگر به استقلال زد.

اولین گل تیم امید به این رقیب سنتی در سال 93 بود. زمانی که پرسپولیس یک گل عقب بود و با دو گل جبران کرد تا بازی را برد. عالیشاه در آن بازی با ضربه سر روی پاس دیرهنگام نوروزی دروازه فروزان را باز کرد و در حالی که به سمت پیست تارتان می دوید، پیراهن خود را درآورد و به کرنر پرتاب کرد. در این لحظه بود که تماشاگران پرسپولیس در میان شادی خود شوکه شدند و تازه متوجه شدند که عالیشاه قبل از تکل کارت زرد گرفته است.

بدین ترتیب پرسپولیسی ها برای حفظ او از تبعید دور شاهزاده جوان را گرفتند تا شادی عجیب او از چشم قاضی پنهان بماند. در همین لحظه بود که عادل فردوسی پور گزارشگر این مسابقه گفت که این یک شوخی کامل بود! در شرایطی که بازیکنان استقلال در میانه زمین صاحب توپ شدند و آماده بودند تا بازی را از سر بگیرند اما عالیشاه خیلی دیر وارد زمین شد و تمایلی به دریافت کارت قرمز نداشت.

یدالله جهانبازی اما خود را برای دریافت کارت های زرد و قرمز آماده کرده بود و بلافاصله پس از ورود عالیشاه از زمین اخراج شد. واکنش محمود خوردبین نیز در این دیدار در نوع خود جالب بود. سرمربی پرسپولیس با عصبانیت به سمت آن گوشه زمین رفت و زمانی که دوربین تلویزیون روی صورتش رفت، مشاهده شد که او را بردار و از دست بازیکن جوان تیمش عصبانی است.

حالا امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس است و هنوز این عادت را ترک نکرده است. او حالا این شادی را به امضای دربی خود تبدیل کرده و سومین گل خود را به استقلال و سومین شادی خود را به ثمر رسانده و بعد از شادی مقابل استقلال مشتاق دریافت کارت های زرد بیشتر به نظر می رسد!