اعتراض معلمان به اعمال رتبه بندی معلمان خواسته ای برحق است

اعتراض معلمان به اعمال رتبه بندی معلمان خواسته ای برحق است

فرحناز گدامینی در دیدار با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در ۲۶ دی ماه گفت: . معلمان به ویژه سخت گذر هستند، مشکلات زیادی در محل کار دارند و همچنین در زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب تلاش معلمان تکرار شد زیرا از هر طریق تلاش می کردند از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در کانون همه اتفاقات جامعه معلمان و اگر جامعه توسعه یافته ای در دستور کار باشد، ابتدا باید برای حل مشکلات «معلمان» تلاش کنیم، زیرا وقتی مشکلات معیشتی معلمان باشد. حل شده است، به راحتی می توانند برای ساختن آینده جامعه و استحکام کشور هم اکنون نیز درخواست معلمان این است که طرح رتبه بندی معلمان به طور کامل اجرا شود و این درخواست کاملاً صحیح است و لذا از کارکنان می خواهیم نسبت به انجام آن اقدام کنند. رفع مشکلات معلمان

یک مورد جدید بیماری امیکرون در مدارس استان گزارش شده است

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ها تاکنون تنها یک مورد از سویه جدید اومیکرون در مدارس گزارش شده است. در گذشته مواردی از بیماری عروق کرونر قلب وجود داشته است که بیشتر آنها در مدارس و افراد خانواده و سایر جوامع آسیب دیده نبوده اند.

قائدمینی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مدارس چهارمحال و بختیاری به صورت حضوری به کار خود ادامه می دهند، افزود: تلاش کرده ایم مشکلات بهداشتی مدارس چهارمحال و بختیاری را در بالاترین سطح رصد کنیم و در این راستا در حال حاضر دو یا سه مدرسه پرجمعیت وجود دارد. شیفتی است و همه دانش آموزان به طور همزمان به مدرسه نمی روند، بنابراین فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: امیدواریم شیوع بیماری عروق کرونر قلب به گونه ای نباشد که مدارس دوباره غیبت کنند اما با توجه به اینکه احتمال شیوع بیماری عروق کرونر قلب همچنان محتمل است افزایش، به مدارس توصیه شد از Have استفاده کنند. شبکه ای شاد در دستور کار قرار دارد و ارتباط خود را با دانش آموزان به طور کامل قطع نمی کند و در مدارسی که دانش آموزان هر روز در کلاس حضور دارند دانش آموزان باید سعی کنند بخشی از تکالیف خود را تحت این برنامه انجام دهند. پس از پایان بیماری عروق کرونر قلب باید به عنوان بخشی از آموزش باقی بماند و به عنوان یک آیتم فرعی در آموزش در دستور کار آموزش قرار گیرد.

وی میزان افت تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم را ناشی از برگزاری امتحانات هماهنگ دانست و افزود: متاسفانه آموزش از راه دور منجر به افت دانش آموزان شده است اما خوشبختانه این افت در چهارمحال و بختیاری ضعیف تر و حتی ضعیف تر بوده است. استانی که شاهد رشد بوده ایم، به عنوان مثال در یک منطقه، شاهد افزایش سه امتیازی در میانگین نتایج امتحانات و همچنین افزایش در کنکور بوده ایم و این به دلیل استفاده از اساتید بزرگی است که آموزش از راه دور برای دانش آموزان فراهم کرده است. آموزش حضوری امکان استفاده از کلاس درس این معلمان وجود نداشت و به همین دلیل نوعی عدالت آموزشی ایجاد شد، هرچند در برخی زمینه ها افت و رشدی مشاهده نشد، همچنین در برخی زمینه ها شاهد افت تحصیلی دانش آموزان بودیم، سعی کردیم کلاس های تابستانی را سپری کنیم. برای این افراد، شکست تحصیلی برای جبران به وجود آمد.

قائدامینی یادآور شد: رسیدگی به حقوق و مزایای معلمان غیرانتفاعی در حیطه تعهدات آموزش و پرورش نیست، بلکه در اختیار اداره کار است و تنها انتخاب این معلمان توسط آموزش و پرورش انجام می شود. “

مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص وضعیت درمانگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای تامین پزشک این درمانگاه، پزشکان حاضر به همکاری نشدند و به همین دلیل ساختمان این درمانگاه اجاره ای شد اما فرم کامل معلمان و مربیان کارکنانی که دارای بیماری به خصوص بیماری های صعب العلاج هستند.

دیدگاهتان را بنویسید