صلح با شورشیان معنا ندارد/ نگرش نظام نسبت به رهبران شورش تعیین کننده است


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908201

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با اشاره به ادامه فتنه در برخی نقاط کشور گفت: مماشات با فتنه گران دیگر فایده ای ندارد و نظام قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به ادامه اقدامات خرابکارانه معاندین در برخی نقاط کشور گفت: برخورد نظام با افرادی که در حوادث اخیر حضور داشتند متفاوت بود، برخی معترض بودند و به دلیل برخی از عواطف و احساسات در این حوادث حضور داشتند. و طبق گفته مدیریت بچه های خودمان هستند اما چند نفر آموزش دیده به قصد تخریب و اخلال حضور داشتند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس تصریح کرد: سیاست نظام بر این بود که حداقل به گونه ای برخورد شود که امنیت کشور تحت الشعاع قرار نگیرد، اما با توجه به تذکرات مسئولان امنیتی و انتظامی. رویکرد و توجه نظام به کسانی که طراحان و رهبران این اغتشاشات هستند و با تخریب، آسیب به اموال عمومی و آسیب به نیروهای نظامی، امنیت مردم را متحول می کند.

وی افزود: اکنون که نزدیک به دو ماه از آغاز این حوادث و اغتشاشات در کشور می گذرد، آرام سازی با معارضان معنا ندارد و آن طور که در اخبار می شنویم تعداد قابل توجهی از معاندین و افراد آموزش دیده که اکثرا حامل هستند. اسلحه، در حال برنامه ریزی هستند آنها به جرم قتل افراد دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید