هرکس دلش برای انقلاب باشد پاسدار است/ بازنشستگی در امنیت معنا ندارد

وی افزود: انقلاب اسلامی با مبارزه با میلیون ها مجاهد، آزاده و خون هزاران شهید به پیروزی رسیده است و اکنون در پنجمین دهه از عمر پربرکت این انقلاب به سر می بریم و تا آخر عمر پاسدار آن خواهیم بود. از زندگی ما.”

مسئول بسیج ساختمانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نگهداری از این اموال ارزشمند قطعا نیازمند افراد متدین، شجاع، متدین و پاک است که از نظر ایمان، تقوا، دین، خود را در این جایگاه قرار دهند. شجاعت، بصیرت ، زمان شناسی، دشمن شناسی و خودشناسی هم باید ساخت که خوشبختانه اکثر پاسداران این روحیه و ویژگی را دارند.

حسینی گفت: همانطور که امام خمینی (ره) بزرگوارشان فرمودند من از سپاه پاسداران راضی هستم و نظرم تغییر نخواهد کرد. «اگر سپاه نبود، دولتی نبود.

وی گفت: معتقدم نه تنها سپاه پاسداران را سبزه سپاه پاسداران می داند، بلکه همه کسانی که در قلب این انقلاب هستند و از ارزش ها و آرمان های آن دفاع می کنند با هر لباس و لباسی پاسدار محسوب می شوند. “

امنیت ایده آل است

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه هیچ یک از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان شغل نمی دیدند، ادامه داد: اگرچه در ظاهر کلمه «سپاه» به کار رفته بود، اما هیچ یک از سپاه پاسداران و خانواده هایشان هرگز این را نمی بینند. یک اثر، اما به عنوان یک آرمان مقدس که مهمترین هدفش دفاع از انقلاب است.

حسینی با بیان اینکه در فرهنگ لغت سپاه، جدایی و بازنشستگی معنا ندارد، گفت: پاسداری از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی کار ما را بسیار حساس و سخت کرده است. در این زمینه مسئولین تحت پوشش سپاه هرگز بازنشسته نشده اند، «آنها نمی دانند اما معتقدند تا آخر عمر به سپاه وابسته هستند.

وی اذعان داشت: در مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به شرایطی که بسیج سازندگی اکنون در تلاش است نقش مهمی در کاهش فقر و محرومیت ایفا کند در دوران انقلاب همواره حضور داشته و در سازندگی نقش موثری داشته است. با استفاده از گروه های جهادی.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: لحظه خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان برای ما خاطره است اما شاید ماندگارترین و بهترین خاطره ای که هرگز پاک نمی شود از ذهن من می سازد. خانه ای برای یکی از اولیای تو.» با بیش از دو معلول در هنگام تولد بود که مادر خانواده همزمان گریه کرد و برای ما دعا کرد.

حسینی در پایان با بیان اینکه 19 سال خدمت به مردم و افتخار دفاع از انقلاب اسلامی را داشته است، گفت: .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید