راهبرد دشمن در شهرهای یکپارچه ایجاد عدم اطمینان و تفرقه است


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903133

وزیری گفت: آرامش و امنیت 100 درصدی در تربت جام به عنوان یک شهرستان یکپارچه حاکم است اما نباید از توطئه های دشمن غافل شد. فیلمنامه دشمن، برای ایجاد بلاتکلیفی و تفرقه اقدام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین وزیری، دادستان و انقلاب تربت جام، عصر امروز در جمع مدیران مدارس متوسطه دخترانه که در محل سالن اجتماعات تربت جام برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد. صادق (علیه السلام) در خصوص قیام استکبار جهانی و عوامل فریب خورده جمهوری اسلامی اظهار داشت: پس از شکست طرح ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی، دشمنان با در نظر گرفتن تجمیع و تجمیع مراکز آموزشی، به مراکز عمومی و آموزش عالی حمله کردند. منطقه مرزی تربت جام، همه باید مراقب باشند تا امنیت پایدار، وحدت، وفاق و همدلی شیعه و سنی که مرهون تلاش افسران نهادهای امنیتی است، تحت تأثیر قرار نگیرد.

وی با اشاره به نگرانی قوه قضائیه و دستگاه امنیتی و اینکه هرگونه تحرک استکبار جهانی در منطقه زیر نظر مقامات اطلاعاتی و قضایی است، گفت: سرکرده اغتشاشات دانشگاه فردوسی در یکی از روستاهای تهران دستگیر شد. این شهر.

دادستان انقلاب تربت جام با بیان اینکه تیر دشمن در سرکشی به سنگ اصابت کرد اظهار داشت: قیام با درایت و همراهی مردم و مسئولان مدیریت شد که در این راستا مدیران مدارس نقش اساسی در جهاد دارند چرا که با کار فرهنگی دانش آموزان در مقایسه با شورش قبلی، آنها متوجه می شوند که در حال تبدیل شدن به یک مشکل امنیتی هستند.

وزیری خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی فکر خود را بر سر فرزندان این کره خاکی کاشته اند، بنابراین باید مراقب بود که بر اثر بی احتیاطی، آرامش جامعه به خطر نیفتد. همه ما وظیفه داریم در عرصه فرهنگ و شعور کار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف و اینکه کل رفتار جامعه زیر ذره بین است، تاکید کرد: آشکار کردن حجاب برای یک زن مسلمان زیبا نیست زیرا در قانون جرم محسوب می شود و مجازات شلاق و شلاق دارد. حبس

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مردم شیعه و سنی تربجم پای انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد خون ریخته شود، تصریح کرد: مدیران رسالت خطیری بر عهده دارند که آینده سازان ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار دهند و بنابراین اگر مدیر وظایف خود را انجام نمی دهد، وظایف خود را رها کرده است.

دادستان انقلاب اسلامی تربت جام تاکید کرد: دشمن هر لحظه به دنبال اغتشاش است. بر این اساس، کوچکترین اقدام علیه امنیت، آسایش، آرامش، پرچم، پرچم و آزادی مشروع قابل تحمل نخواهد بود و به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

وزير به مديران توصيه كرد: هرگونه همكاري و حمايتي كه براي آگاهي دانش آموزان از وظايف دستگاه قضايي و امنيتي لازم باشد، دريغ نمي شود و اجازه نمي دهيم فضاي آموزشي كه داراي قداست باشد، حراست شود.

وی وضعیت امنیتی شهرک تربجم را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: آرامش و امنیت 100 درصدی در منطقه حاکم است، اما نباید از توطئه های دشمن در آگاه سازی افکار عمومی نسبت به سناریوی دشمن برای ایجاد ناامنی و تفرقه غافل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید