برخورد قاطع و سریع با شورشیان دانشگاه مازندران و نوشیروانی بابل


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910366

خانواده های دانش آموزان از مسئولان خواستند؛

جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه مازندران و نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواستار برخورد قاطع با فتنه گران این دانشگاه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، جمعی از خانواده های بابلی و سارویی دانشجویان شاغل در دانشگاه های مازندران و نوشیروانی بابل خواستار برخورد قاطع مسئولان با فتنه گران در دانشگاه ها با استفاده از ظرفیت قانونی مسئولان و مدیران دانشگاه شدند.

در این متن خطاب به نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران آمده است؛ نگرانی ما از شکایات گذشته در خصوص بدرفتاری با فرزندان عزیزمان توسط برخی از اساتید دانشگاه مازندران و دانشگاه نوشیروانی نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته است، طی روزهای اخیر اطلاعیه ای با امضای جمعی از اساتید دانشگاه مازندران به دست ما رسیده است که به ما می افزاید. نگرانی در خانواده..

تذکر فوق به خوبی متوجه مشکل قبلی بود که شورای صنفی معلمان دانشگاه آشکارا از فرزندان ما به عنوان سپر خواسته های آنها استفاده می کرد در حالی که ما با هزاران امید و آرزو آنها را در این دانشگاه ها ثبت نام کردیم و هیچ کمکی از آنها دریافت نکردیم. برای پیشرفت تحصیلی و در نهایت پیشرفت کشورمان دست از سرشان برداریم، اما با دیدن اعلامیه شورای صنفی اساتید، احساس ناخوشایندی بر خانواده ها سایه انداخته و حتی نگران سلامتی هستیم. و زندگی همسایگان ما

ما هر روز در خانه و تا زمانی که از سر کار برگردیم نگران بچه هایمان در دانشگاه هستیم و انتظارمان از مدیریت دانشگاه و معلمان دانشگاه این بود که آنها را بچه خودشان ببینند حتی اگر چندین مورد به این بچه ها سپرده شود. با احساسات و با هیجان در مورد مشکلات کشور اظهار نظر کنید. معلمان و بزرگان کلاس و آموزش و پرورش باید این جوانان را به پشتکار در گذراندن واحدهای دانشگاهی راهنمایی کنند و اجازه ندهند جوانانی که علاقه مند به پیشرفت تحصیلی هستند، در دام چند همکلاسی دور از منش و ادب تحصیلی تحت تاثیر قرار بگیرند. محتوای رسانه ای در سراسر آب قرار می گیرد

در پایان ضمن تشکر از لطفی که به خانواده ها و پسران و دختران عزیز مازندرانی در چند دانشگاه بزرگ استان مازندران کردید، از جناب معاون محترم استاندار انتظار داریم به مدیران و اساتید دانشگاه های مازندران و نوشیروانی تذکر دهید. بابل که دانشگاه های علمی معتبری هستند. جهان دستور عاجل صادر می کند تا با سوء استفاده کنندگان از فرزندان عزیزمان که از آنها به عنوان سپر خود برای ایجاد ناآرامی در دانشگاه ها استفاده می کنند، برخورد شود.

در همین زمینه روح الله سلقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تنظیم نامه ای در قالب تشکلی به نام شورای صنفی اساتید دانشگاه مازندران با امضای تعدادی از اساتید این دانشگاه دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان نباید زیاد سختگیر باشند و در بحث حضور و غیاب دانشگاه باید آنها را همراهی کند. وی تصریح کرد: دفاع از دانشجویان به نام تشکل های صنفی برای اتحادیه ها مذموم است.

وی گفت: دانشگاه مرکز تولید علمی است و امروز این دانشگاه از آرمان گرایی فاصله گرفته است. دانشجویی که زمانی ابرقدرت های ما را تهدید می کرد امروز می خواهد توسط عده ای از نقش و رسالت تاریخی دانشگاه که عدالت خواه و آزادی خواه است حذف شود، این رابطه دانشجو و دانشگاه است، حیا شرقی وجود ندارد، اسلام و انقلاب ما

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دانش آموزان باید نقش خود را به عنوان پیشتاز در مطالبه گری، عدالت خواهی و حق گویی، استکبار ستیزی و اینکه امروز دشمن بدون دلیل ملت ما را تحریم کرده و شعار عدالت خواهی و عدالت خواهی و حق طلبی را به نمایش بگذارند. استکبارستیزی باید از دهان دانش آموزان بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: ده ها خانواده دانش آموز به من نامه نوشتند که عده ای به دلیل منافع سیاسی می خواهند از فرزندان ما محافظت کنند و از من خواستند که به عنوان مسئول امنیتی و سیاستگذاری استان با آنها برخورد کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: در اینجا اشاره می کنم و از رئیس دانشگاه مازندران می خواهم که حتما به این موضوع رسیدگی کند، درخواست ما از رئیس دانشگاه با این موارد و رفتارهای دوسویه که شأن را معکوس می کند. حوزه علمیه دانشگاه در بیانیه ای مذموم سیاسی، برخورد با آنهاست.

سلاگی با هشدار به اینکه دانشگاه مرکز تولید علمی است، یادآور شد: استادی که به نام دانشجو قصد دارد روی آتش بنزین بریزد در واقع در میدان دشمن بازی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید