تغییر چشمگیر امنیت سیستان و بلوچستان/ مرز ایران با پاکستان به مرز صلح و امنیت پایدار تبدیل شده است.

ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782846

سرلشکر محمد باقری گفت: در سال های اخیر امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان هر روز در حال ارتقاء بوده است. در دو روز گذشته از مرزهای این استان بازدید کردیم و وضعیت نسبت به گذشته شاهد تغییر مثبت چشمگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس در مبارزه با شبکه ها و باندهای قاچاق مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: : روز امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان، وضعیت بهتر است، در دو روز گذشته از مرزهای این استان بازدید کردیم، وضعیت نسبت به گذشته تغییر مثبت چشمگیری را شاهد است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی ما در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، سطح شرارت، ناامنی و قاچاق کاهش یافته است و هم اشراف اطلاعاتی دارد و هم اقدامات توسعه عملیاتی.

شاخص ها بهبود امنیت مرزی و داخلی را نشان می دهند

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، کشور همسایه ما پاکستان اقدامات مناسبی را برای ایجاد موانع مرزی، ایجاد پاسگاه و افزایش نیروهای مرزبانی انجام داده است که موثر بوده و با هماهنگی کامل با مرزبانان کشور انجام می شود. جمهوری اسلامی ایران در مجموع امنیت را توسعه داده و این مرز را به مرز صلح، دوستی و امنیت پایدار تبدیل کرده است و این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نیروی انتظامی در این امر نقش اساسی دارد، مرز و کشور و پاکستان به هم پیوسته هستند و طبیعتاً در جریان همکاری گروه ها یک زنجیره مستمر شکل می گیرد، نیروی انتظامی هم در مرز و هم در داخل وظایف دارد. ضروری است و همه شاخص ها نشان دهنده ارتقای امنیت در مرز و داخل است که حاصل تلاش نزدیکان ما در پلیس است.

271be01a e988 440f bdf0 3c0a2880aa5f خبر خاکستری

امنیت مرزی بهتری خواهیم داشت

حفاری بیان کرد: برای توسعه اشراف اطلاعات فنی اعم از تصویری و الکترونیکی کارهای ارزنده ای انجام شده است، دوربین های مختلف، پروازهای پهپادی و فعالیت های الکترونیکی هر روز در حال توسعه است و قطعا امنیت مناسب تری خواهیم داشت.

وی اذعان داشت: به نظر می رسد می توان گفت که شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان تفاوت چندانی با کل کشور ندارد. این امیدواری است که سرمایه گذاران و هر فردی که در حوزه های مختلف فعالیت می کند، بتواند توانایی های ذاتی بسیاری را در این استان داشته باشد و پتانسیل های موثر و ارزشمند، سرمایه گذاری و حضور پیدا کند و موجب توسعه اقتصادی بهتر منطقه، اشتغال بیشتر و رفاه حال عزیزان شود. مردم.

گسترش اکتشافات در سال گذشته

سرلشکر بیل مکانیکی گفت: وضعیت استان به گونه ای است که برخی ناهنجاری ها از جمله مواد مخدر جریان دارد، اقوام سعی دارند برخورد جدی تری داشته باشند. تعداد اکتشافات در سال گذشته و در روزهای اخیر نسبت به قبل به طور کامل افزایش یافته است که نشان از توسعه فعالیت های دوستان دارد.

وی افزود: همچنین در کشف و برخورد با باندهای انتقال سلاح، جنایتکاران قتل و موارد مختلف شاهد موفقیت های خوبی بوده ام و با تلاش هایی که در حال انجام است هر روز امنیت بیشتری در سیستان و بلوچستان برقرار خواهد شد. . “شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید