مرز ایران و پاکستان، مرز صلح و دوستی/ ایران امروز در شرایطی است که دشمن حتی به تهاجم نظامی فکر نمی کند.


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809808

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان گفت: بحمدالله مرز مشترک ایران و پاکستان مرز صلح و دوستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای رونمایی از چند طرح عمرانی و عملیاتی، بازدید از دستاوردهای دفاعی در حوزه های زرهی، نیروی هوایی، جنگلداری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین بازدید از دستاوردهای دفاعی کشور وارد استان شد. استقرار نیروی زمینی در جنوب شرق سیستان و بلوچستان.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ورود به استان در جمع خبرنگاران در خصوص هدف سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان علاوه بر مرزبانی و حفاظت از مرزها، نقش مهمی در سایر امور ایفا می کنند. مسائل . در نظر داریم در این سفر از مناطق مرزی تحت مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرزبانی شمال استان بازدید و همچنین با نیروهای مسلح استان جلساتی را برای بررسی مسائل و مشکلات و مسائل و مشکلات آن برگزار کنیم. تصمیمات لازم را اتخاذ کند

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای جنوب شرق کشور گفت: وضعیت امنیتی مرز جنوب شرق نسبت به سال های گذشته بهتر است و سطح امنیت روز به روز در حال بهبود است و مشکل جدی وجود ندارد. در این رابطه.”

سرلشکر باقری در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای مشترک ایران و پاکستان گفت: به لطف خدا مرز مشترک ایران و پاکستان مرز صلح و دوستی است، تردد در این منطقه وجود دارد.

وی در خصوص مرزهای ایران و افغانستان نیز گفت: بحمدالله مرزهای مشترک به خوبی تامین می شود و در صورت بروز مشکلات جزئی توسط مرزبانان دو کشور رفع می شود.

بر اساس این گزارش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومر حیدری فرمانده کل ارتش و جمعی از مسئولان لشکری ​​و کشوری با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کردند. در طول بازدیدها و افتتاح پروژه ها، امنیت و دفاع. همراهی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید