جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و دوستی در منطقه است


ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818909

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات، امنیت و پیام آور صلح و دوستی در منطقه و جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و تبریک این روز باشکوه گفت: و نقطه عطف استقلال، قدرت و توسعه است. ایران اسلامی.

وی افزود: 13 فروردین روز تحکیم اراده و خواست ملت بزرگ ایران برای تشکیل حکومتی مبتنی بر دین مبین اسلام است. روزی طولانی، حماسی و سربلند در تاریخ ایران که مردم شریف با صدای حداکثری خود و بیش از چهل و سه سال مقتدرانه و علیرغم همه تحریم ها و اقدامات خصمانه برای حفظ، رشد و توسعه و اقتدار آن حضرت، این نظام مقدس را پایه گذاری کردند. ، تلاش، ایثار و از خود گذشتگی.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، قربانی، ایثار و مقاومت ملت غیور و فرزندان سرافراز این سرزمین در برابر انقلاب اسلامی است. تحریم ها، دشمنی ها و توطئه ها، رشادت های شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنان در انقلاب، پاسداری و دفاع مقدس از حرم به عنوان سردار سرافراز اسلام، شهید سلیمانی که این نظام مقدس را حرم و همه توانا می داند. فرزندان این مرز و بوم برای ارتقای اقتدار و توسعه امروز ایران اسلامی تا با وجود سال ها تحریم سرکوبگرانه به دستاوردهای بزرگی دست یابند و الگویی برای توانمندی جهانی و تحقق «ما می توانیم» شوند.

ولایتی افزود: ایران سرافراز اسلامی پس از چهار دهه و در گام دوم انقلاب، با اتکا به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حمایت ملت بزرگ ایران و بهره مندی از استعداد و توان درونی خود. با عزت پیش می رود.» در داخل منطقه و جهان برای ایجاد ثبات، امنیت و مقاومت در برابر خواسته های دشمنان به ویژه در تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی در منطقه گام برداشته و شاهد مقاومت هستیم. به توطئه‌ها و کابوس‌های دشمنان اعم از آمریکا، اسرائیل و حامیانشان که در منطقه به نابودی کشانده شد که همگی حاصل ایجاد خاندان طیبه و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات، امنیت و پیام آور صلح و دوستی در منطقه و جهان است و نمونه آن رشادت و مجاهدت فرماندهان و سربازان مدافع حرم در مبارزه با تروریسم است. . و گروه های افراطی از جمله داعش، اینها تلاش ایران اسلامی و جبهه مقاومت نبود، بلکه تروریسم و ​​داعش در بسیاری از پایتخت های جهان امروز باید با آن مقابله کنند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان تاکید کرد که این راه روشن و روشن باید به نفع همه ظرفیت های داخلی، منطقه ای و بین المللی و با فتح قله های پیشرفت و توسعه در جهت تحقق اهداف این مهم ادامه یابد. نظام مقدس که به خون شهدا منتهی می شود، تلاش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید