دشمن عقبه نظام و اعتقادات اسلامی را نشانه گرفته است


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902081

کیپور گفت: امروز دشمن عقبه نظام اسلامی اقتصاد، جوانان و اعتقادات را نشانه گرفته است و این گواه بر این است که تفکر انقلاب اسلامی سراسر جهان از نیل تا فرات را تحت تاثیر قرار داده است. و جنوب عربستان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی اکبر کیپور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش که با عنوان سوگندنامه نظامی برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) اللهم. صلوات الله علیه آمد تا مردم را به خدا معرفی کند و در حالی که در دین تحریفاتی به وجود آمده بود و امام تفکر نادرست در شیعه را پاک کرد و فرمود زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنید. خدایا چون رسم فرمان این است که سرباز و لشکر گوش به فرمان باشند و آماده باشند.

پی تصریح کرد: امام جهان را برای ظهور آماده کرده و حکومت اسلامی را تشکیل داده که زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت خواهد بود و امروز نهضت و اندیشه ای در کشور ایران متبلور شده است که دربرگیرنده آن است. دنیا را پایه ریزی می کند و ظاهر را به گونه ای قرار می دهد که نظام سلطه هرگز این را تحمل نکند

فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح سلاح هایی را تولید می کنند که دومین ابرقدرت دنیا روسیه آن را می خرد و اخیرا پهپادهای ایرانی فروخته شده به روسیه خشم اروپایی ها را برانگیخته است.

وی افزود: آمریکا دیگر قدرت جعلی نیست و برای کسانی که مرعوب آمریکا بودند و هستند، آمریکا آمریکاست اما برای انقلاب اسلامی آمریکای جعلی در حال فروپاشی است و نشانه های آن به منصه ظهور رسیده است.

کیپور افزود: امروز دشمن عقبه کشور یعنی. اقتصاد، جوانان و باورها و اعتقادات را هدف گرفته است و این گواه بر درستی تفکر انقلاب اسلامی است که از نیل تا فرات و جنوب عربستان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال آسیب رساندن به بخشی از امنیت کشور است اما به هدف خود نرسیده و نخواهد رسید. امروز باید اعتقاداتمان را قویتر از گذشته کنیم زیرا امام عصر به زودی می آید و باید تلاش کنیم در زمره سربازان و رهبران باشیم، در رکاب این امام باشیم.

وی افزود: تزکیه و تهذیب و آماده سازی جامعه وظیفه منتظران است و در گام دوم خانواده ها و جامعه را آماده می کنیم تا گرفتار این باد شدیدی نشویم که برای نابودی باورها و باورها به راه افتاده است. معنویت

اجازه نمی دهیم به امنیت سالم نظام اسلامی خدشه وارد شود

سرهنگ کرمی نیا گفت: به دشمنان انقلاب و نظام که چشمی به پیشرفت، اقتدار و امنیت این کشور ندارند هشدار می دهیم.

به گزارش خبرنگار تابان تربت؛ سرهنگ ستاد بختیار کرمینیا فرمانده تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی صبح امروز در مراسم تجدید بیعت با ولایت با عنوان سوگندنامه سربازی گفت: همه ما سربازان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم. به فرمان نایب برحق حضرت امام خامنه ای و ما همیشه تمام تلاش خود را می کنیم.» به عنوان یک سرباز در کنار مردم و رهبری بمانیم.

وی تصریح کرد: به دشمنان انقلاب و نظام که چشمی به پیشرفت و اقتدار و امنیت این کشور ندارند هشدار می دهیم، نیروهای مسلح متحد و همدل با حمایت مردم اجازه امنیت و اقتدار را نخواهند داد. این سیستم به خطر بیفتد.

کرمی نیا افزود: از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران در راستای امنیت پایدار تقدیر و حمایت می کنیم.

فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی گفت: در زمانی خدمت می کنیم که حضرت امام خامنه ای فرماندهی کل قوا هستند و اهداف فرماندهان در راستای خواسته ها و خواسته های معظم له است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید