اجرای 72 برنامه هفتگی بسیج دانشجویی در استان سمنان / فعالیت 206 گروه جهادی دانشجویی در استان

ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779422

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه 72 برنامه در قالب های مختلف در استان اجرا می شود، گفت: برنامه ریزی بسیج به گونه ای است که نیازهای جامعه را در همه زمان ها شناسایی و به آن توجه کند. اقدامات لازم مستقیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، منصور شوگانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری سازمان بسیج دانش آموزی گفت: تا 13 آبان ادامه خواهد داشت.

شوگانی محور برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را در موضوعات مختلف برای اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان بیان و بیان کرد: تبیین نقش و جایگاه بسیج در جامعه و ایجاد امید و تقویت روحیه استکبارستیزی و فرهنگ سازی جهاد و شهادت. از برنامه های کانون هفته بسیج دانش آموزی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه 72 برنامه در قالب های مختلف در استان اجرا می شود، تصریح کرد: برنامه ریزی بسیج به گونه ای است که نیازهای جامعه را در همه زمان ها شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهد. لازم است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان استان سمنان در مسابقات علمی نقش آفرینی کرده اند، گفت: در بحث علمی دانش آموزان در سطح کشور و استان کارهای خوبی انجام داده اند و در مجموع تیم علمی استان به عنوان نخبگان ملی انتخاب شده است. .

شوگانی با بیان اینکه 206 گروه جهادی دانشجویی در استان فعال هستند، تصریح کرد: این گروه های جهادی با حضور در مناطق فقیرنشین استان سعی در انجام اقدامات مناسب و ارائه خدمات ارزنده به مردم آن منطقه دارند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان این روزها درگیر طرح های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان در طرح های هجرت و برنامه های فرهنگی و آموزشی در قالب طرح امیدان و طرح شهدای بهنام محمدی وارد شده اند. به شکلی خاص

اجرای برنامه های کشوری، استانی و شهرستانی در هفته بسیج دانش آموزی

محمود احمدی مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در خصوص برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: برنامه ها در سه سطح کشوری، استانی و شهری برگزار می شود که بخشی از این برنامه ها در فضای مجازی است.

احمدی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج دانش آموزی در بحث امداد مؤمنان و امور جهادی تصریح کرد: با ایجاد 206 گروه جهادی و تهیه بیش از 2000 کیف مدرسه، 11 تبلت و تهیه بسته های صبحانه برای بیماران سعی کردیم اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهیم. این منطقه برای استان سمنان است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه 72 برنامه در دستور کار است، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با ایجاد 200 زیربرنامه در تمام شهرستان ها در مقاطع مختلف با پویش های مشخص اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید