اجرای 50 برنامه هفتگی بسیج در سمنان / بسیج; مشکلات مردم را حل کند

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785133

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه بیش از 50 برنامه بزرگ در هفته بسیج برگزار می شود، گفت: این برنامه ها با 1400 فعالیت برنامه ریزی شده و 14 مورد از آن ها شاخصی برای اجرای این هفته محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می کنیم که دنیا از بسیج الگوبرداری می کند، بنابراین بسیج الگوی سایر کشورها و موجب اقتدار ایران و ایران است. ایرانی ها

عبداللهی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها وارد شده است، گفت: در هر کجای کشور با مشکل مواجه شدیم وارد بسیج شده ایم و مشکل را حل کرده ایم.

به گفته این مقام مسئول، بسیج یک تشکل معمولی است که شامل همه عرصه های زندگی و متشکل از مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمنان با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج در سمنان به صورت محله ای اجرا می شود، گفت: در نظر داریم برای رسیدگی به امور کل محله و بررسی مشکلات محله، مسجد را از چهاردیواری خارج کنیم. کل محله. «این می تواند یک مسجد پویا باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 برنامه بزرگ در هفته بسیج برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه ها با 1400 فعالیت برنامه ریزی شده و 14 مورد از آنها به عنوان شاخص هایی در نظر گرفته شده است که در این هفته اجرا می شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه برنامه بسیج مربوط به جذب نیرو است، تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و سپاه در خدمت این نهاد است و باید همه اقشار و همه مردم را بپذیریم و از همه مردم در این راه استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمنان با بیان اینکه این روزها میزبان برنامه های کشوری و کشوری خواهیم بود، گفت: در سمنان میزبان یک برنامه کشوری خواهیم بود که روز شنبه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود. سازماندهی به عنوان رزمایش سراسری جهادگران.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 7 یادواره شهدا و ایثارگران در شهر سمنان گفت: یادواره شهدای سمنان به یاد شهدای بسیجی در محلات مختلف شهر سمنان در قالب آبروی محله برگزار می شود.

عبداللهی با بیان اینکه همایش بزرگ علمی در این هفته برگزار می شود گفت: همایش بزرگی با حضور پایگاه های علمی ارشد همراه با افتتاحیه کتاب و جشن اوج مبانی علمی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید