اجرای بیش از 9000 برنامه هفتگی بسیج در مازندران/ قرارگاه تنظیم بازار با همکاری بسیج آغاز شد.

ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784917

سیاوس مسلمی گفت: بسیج در طول هفته میزبان 61 عنوان در قالب 9044 برنامه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی و فرهنگی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار سیاوش مسلمی امشب در نشست خبری ویژه هفته بسیج که در سازمان سازندگی کربلا برگزار شد، اظهار داشت: بسیج بزرگترین و ماندگارترین یادگار انقلاب اسلامی است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. “

مسلمی با تاکید بر اینکه آنچه بسیج را متمایز می کند اعتماد، بصیرت، دشمنی، اخلاص و اقدام به موقع است، گفت: مردم ایران بدون بصیرت نمی توانند تهدیدات را در عرصه فرهنگی رصد کنند و توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کنند. انقلاب اسلامی با عملکرد برخی مدیران نالایق متفاوت است، به خاطر ناکارآمدی برخی مدیران نباید هزینه انقلاب را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه اخلاص از ویژگی های بسیج است، خاطرنشان کرد: ما بسیج را در داشتن کارت بسیج نمی بینیم. افرادی با هر نوع مبدل، گرایش، مذهب و مسلک و دارای بصیرت اخلاص برای عمل به موقع می توانند بسیجی باشند.

مسلمی با بیان اینکه بسیج همان الگوی امام خمینی (ره) برای تقویت و ماندگاری انقلاب است، شاید مقدمه ای برای ظهور حضرت حجت (عج) باشد: «امروز تفکر بسیجی در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی ارائه می شود.

این مسئول به تلاش فراوان بسیجیان برای حضور در خط مقدم مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: بسیجی با دست خالی در مقابل کرونا ایستاد و این تلاش بزرگ جز با تفکر بسیجی صورت نمی گیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز بزرگترین رویارویی با استکبار خدمت به مردم است، افزود: خدمت باعث ایجاد امید می شود. آنچه دشمن به دنبال آن است ایجاد یأس و ناامیدی است که با خدمت به موقع به مردم خنثی می شود. “این اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد، افزود: برنامه های این هفته با شعار “بسیج “بعضی ها” در روستاها برگزار می شود.

مسلمی از اجرای 61 برنامه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی، فرهنگی و … خبر داد. در هفته بسیج گفت: اجرای 9044 برنامه در دستور کار قرار دارد.

دیدار با 1127 خانواده شهید، دیدار با 910 خانواده شهید، برگزاری شخصا و شخصا 605 یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری 2124 مسابقه ورزشی انفرادی و تیمی، برگزاری 78 نمایشگاه هفته بسیج در تمامی شهرستان ها، نواحی. و روستاها برگزاری 846 جلسه بصیرتی مجازی و مستقیم، اجرای 1725 گشت رضویونف، برپایی 267 اردوی جهادی، ساخت 195 فیلم و تولید فرهنگی و هنری، راه اندازی 28 پویش سایبری و … و افزودن: تعمیرات اساسی، تولید 720 دقیقه برنامه تلویزیونی تولیدات بسیج در قالب 42 برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج و معرفی بسیج نخبگان در قالب جشنواره اسوه نیز در دستور کار قرار دارد.

مسلمیم در ادامه با بیان اینکه در هفته جاری حدود 76 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: 20 طرح، افتتاح 78 سمینار و صندوق قرض الحسنه با مجموع حدود 28 میلیارد تومان افتتاح می شود.هفته پرونده بسیج “

به گفته فرمانده سپاه کربلای مازندران، این ستاد به همراه بسیجیان و خیرین در حوزه اهدای جهیزیه تاکنون موفق به اهدای 678 سری جهیزیه به ارزش 20 میلیارد تن و در قالب کمک های مومنانه حدود 196 هزار و 584 معیشت شده است. بسته های 79 میلیارد تنی

مسلمی گفت: همچنین در سال 1400 سپاه حدود 134 میلیارد تن برای پیشگیری از کرونا و حمایت از مجروحان با کمک خیرین پایگاه ها و حوزه های مقاومت هزینه کرد.

وی گفت: در بحث محرومیت زدایی در عمران امسال 760 میلیارد تن پروژه سالانه داریم و 2400 پروژه عمرانی در حال انجام است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ورود استاندار جدید به مازندران از حمایت همه جانبه سپاه از استاندار انقلابی خبر داد و گفت: دیدگاه آقای حسینی پور همان دیدگاه رئیس جمهور است. بیایید اعتماد کنیم.

وی از راه اندازی پایگاه تنظیم بازار با ورود بسیج به بحث نظارت و کنترل قیمت خبر داد و گفت: در این راستا به دنبال خرده فروشان نیستیم، بلکه نظارت بر قیمت گذاری و حذف واسطه ها و ردیابی انباشته ها از مبدا هستیم. “

مسلم گفت: سپاه حدود 220 صندوق اعطای وام در مازندران راه اندازی کرده است که در حال حاضر ترازنامه آن حدود 13 میلیارد تن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید