بیش از 250 عنوان برنامه هفتگی بسیج در میناب اعلام شد


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 30.08.1401
کد خبر: 1912682

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارتش میناب گفت: در هفته بسیج بیش از 250 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سرهنگ حسین درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب در نشست خبری با اشاره به برنامه های مهم این هفته گفت: آذین بندی و فضاسازی حوزه های مقاومت، تجمع حداکثری بسیجیان در آذرماه 5 تجلیل از 250 خانواده معظم شهدا، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران، دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری مسابقات بومی و محلی، رمضان قویترین مردان از برنامه های معروف این هفته در میناب است.

فرمانده سپاه میناب از دیگر برنامه های بسیج، غبارروبی قبور مطهر شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ویزیت رایگان مردم در شهرستان، نشست های بصیرتی، میز خدمت، نمایشگاه، شب با بسیج، اهدای خون، رژه موتور سیکلت، همایش نظامی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و صنایع دستی تجلیل از بسیجیان نمونه، یادواره شهدا را در پان نام برد.

درویشی یادآور شد: برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، جشنواره فرهنگی هنری، محفل ورزشی و بصیرتی قرآن، اجتماع دانش آموزان و طلاب، تجلیل از نخبگان، حضور در مدارس در نشست بصیرتی، برگزاری نشست های فکری روزانه. برگزاری جشنواره باد، پیاده روی، نشست حلقه صالحین و اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری بسیج انجام می شود.

وی ادامه داد: ورود بسیج به تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مثبت است و به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی به رسالت خود ادامه می دهد.

وی ابراز کرد: جلب اعتماد مردم با تکیه بر صداقت رسانه و اطلاع رسانی به موقع و مبتنی بر واقعیت در برابر هجمه های رسانه ای دشمن می تواند عملکرد رسانه ها را در برابر غنی سازی هجمه های فرهنگی دشمن تقویت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید