توانمندسازی خانواده مهمترین مولفه طرح ایران جوان بمان است.


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894228

کریمی گفت: افزایش جمعیت، تقویت روحیه جهادی و بسیجی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه، افزایش معنویت و توانمندسازی خانواده ها برای رسیدن به ایرانی مقتدر از دیگر محورهای طرح ایران جوان بمانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان استاد طرح ایران یوان بمان در اراک گفت: انقلاب اسلامی به برکت تفکر و فرهنگ امروز بسیجی این فرصت را پیدا کرده است که بدرخشد. و ظهور و گام دوم انقلاب، فصل شکوفایی انقلاب در همه ابعاد است.» و ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی ضروری است، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و این به برکت مقام دینی و معنویت است.

وی افزود: یکی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی مسئله خانواده است که بسیار مهم است و دشمن هدف خود را تخریب بنیان خانواده قرار داده است و یکی از ابعاد مهم شناختی دشمن است. جنگ برای حمله به هویت خانواده است.”

کریمی تصریح کرد: خانواده زمینه ساز کمال انسانیت و محیط تربیت و شکوفایی استعدادها و مهمترین رکن رشد جامعه است که اگر در مسیر تربیت اسلامی قرار گیرد سهم بسزایی در تعالی دارد. کمال و پیشرفت کشور

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در کانون خانواده های انقلابی و متدین پرورش یافتند و نقش تربیت پدران و مادران مؤمن در این زمینه بسیار مهم است و از این رو اهمیت خانواده سرمایه گذاری است. پیشرفت و آینده انقلاب.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه جایگاه خانواده در سپاه بسیار حائز اهمیت است، گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصر به سپاه نیست، اما خانواده های محترمشان از خانواده گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز خانواده های پاسداران با همراهی و تربیت صحیح فرزندان نقش مهمی در اجرای صحیح مأموریت ها و مأموریت های سپاه دارند و خانواده پاسداران باید الگو و الگو باشند. ایمان و ارزشهای اسلامی را از هر جهت به نمایش بگذارند.»

سردار کریمی در تشریح جزئیات طرح ایران جوان بمان گفت: برنامه ارزشمند ایران جوان بمان سپاه دارای مولفه های مهمی است که مهمترین آن تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و مدیران است. این طرح سفیران سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند و نقش مهمی در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند.

وی افزود: افزایش جمعیت، تقویت روحیه جهادی و بسیجی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه، افزایش معنویت و توانمندسازی خانواده ها برای رسیدن به ایرانی قدرتمند از دیگر محورهای طرح ایران جوان بمان که برای این فرهنگ سازی و اقدامات لازم است. ساخت گفتمان

فرمانده ارتش استان مرکزی روح الله خاطرنشان کرد: اجرای طرح ایران جوان توسط ارتش و بسیج در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد و در این راستا علاوه بر تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی، بیش از 300 نفر به عنوان سفیران طرح آموزش دیده اند و برای ترویج و تقویت گفتمان ایران جوان تلاش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید