اطلاع رسانی مردم محور و امنیت مردم محور راهبرد وزارت اطلاعات است/دیدن کردستان امنیت نیست


ساعت: 05:14
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886220

وزیر اطلاعات در سفر به استان کردستان، اطلاعات مردم را پایه و اساس و امنیت مردم را راهبرد وزارت اطلاعات عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در جلسه شورای تامین استان، ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات پایه عمومی را یکی از راهکارهای سند تحول وزارت اطلاعات عنوان کرد.

وی در ادامه جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: آمریکا با استفاده از جنگ نرم و تحریم های سخت به دنبال بازگرداندن سلطه ضعیف خود در منطقه بوده است که ناکام مانده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضد انقلاب، به کشورهایی که زمینه اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک می‌کنند باید انتظار مقابله به مثل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی، فرهنگیان و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک های ضد انقلاب و تبیین خدمات و موفقیت های کشور در قالب تبیین ضروری دانست. از جهاد

وزیر اطلاعات تاکید کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به خوبی از هر تحرک دشمن مطلع هستند و اقدامات آفندی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی قرار دارد.

در این نشست اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به 227 کیلومتر مرز مشترک استان کردستان با عراق اشاره کرد و گفت: امنیت کنونی حاصل تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در این دیدار از مردم کردستان به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی یاد کرد و گفت: امنیت پایدار کنونی استان حاصل همکاری و همراهی مردم است. “

وی گفت: دشمن با ایجاد دوقطبی های کاذب سعی دارد از قومیت ها و مذاهب به عنوان چالشی علیه ملت ایران استفاده کند اما ایستادگی و هوشیاری مردم این توطئه ها را خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده و فقیه در استان ضمن اشاره به امنیت خوب استان کردستان ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان، تحول اقتصادی در استان کردستان ایجاد شود. این استان تامین خواهد شد.

در این دیدار معلم فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز از تلاش های نیروهای امنیتی و نظامی برای برقراری امنیت پایدار در استان قدردانی کرد.

ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی نیز با بیان اینکه وزارت اطلاعات بازوی توانمند نظام است، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی خود نقش مهمی را ایفا می کنند. تصمیمات دولت

وزیر اطلاعات امروز همچنین از مرکز 113 ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بازدید کرد و به سوالات و درخواست های مردم پاسخ داد.

وزیر اطلاعات در ابتدای برنامه های خود در استان همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت ​​محمدی سنندج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در پایان جلسه هیئت تدارکات استان از زحمات مدیرکل سابق قدردانی و مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی شد.

وزیر اطلاعات در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی و دینی دیدار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید