وزیر اطلاعات: حمله اخیر به شمخانی ناعادلانه بود. وی تلاش های ویژه ای در زمینه امنیت ملی انجام داد/ در توافق با دبیرخانه شورای امنیت ملی و وزارت دفاع، یکی از جاسوسان بازداشت و مجازات شد.

وزیر اطلاعات: حمله اخیر به شمخانی ناعادلانه بود.  وی تلاش های ویژه ای در زمینه امنیت ملی انجام داد/ در توافق با دبیرخانه شورای امنیت ملی و وزارت دفاع، یکی از جاسوسان بازداشت و مجازات شد.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می دهد و علیرغم برنامه ریزی های مستمر دشمن برای ایجاد آشوب در کشور، جامعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه ها را شناسایی و خنثی کند. از دشمن.”

حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در شورای تامین استان کرمان با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی ایران همواره دشمن به دنبال توطئه علیه نظام انقلابی و مردم بود، اظهار داشت: از ابتدا هدف آمریکا بود. سرنگونی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با یادآوری اینکه دشمنان نظام و انقلاب با استفاده از تحریم ها، نفوذ، فشار حداکثری، بهانه های حقوق بشری، ابزار رسانه ای و ائتلاف های نظامی سیاسی و اقتصادی به مردم و نظام اسلامی ایران ضربه زدند، گفت: علی رغم همه تلاش ها دشمنان برای خلع نظام برای چندمین بار با شکست مواجه شدند و برایشان ثبت شد که در میان مردم ما جایی ندارند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن با جنگ رسانه ای جهانی به دنبال شکستن مقاومت مردم ایران است، افزود: این بار با همکاری مردمی و هم افزایی نیروهای نظامی شاهد شکست دشمن هستیم. نیروی انتظامی، قضایی و امنیتی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب».

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر حیثیت، قدرت و گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان است، گفت: با تلاش سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم مردم، نفوذ محور مقاومت باعث شده است. فراتر از مرزهای کشور ما گسترش یافته است. ما معتقدیم این نتیجه پاکی و هوشمندی افرادی مانند شهید سلیمانی است.

خطیب ادامه داد: دشمن همواره به دنبال فرصتی برای حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و کشورمان است و به همین دلیل باید همیشه هوشمند باشیم تا در دام توطئه های دشمن نیفتیم.

وی با بیان اینکه جهت گیری دولت انقلابی و مردمی در بودجه سال آینده به سمت عدالت و انضباط اقتصادی است و تلاش رئیس جمهور برای به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه جامعه است، گفت: کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، جامعه توسعه، بهداشت، مسکن، اشتغال زایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و حمایت از مسائل فرهنگی از اولویت های دولت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق است، افزود: با ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت در استان ها می توان شاهد موج امید در بین مردم بود. .

وی استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور را علیرغم تبلیغات بد دشمن در اثر حضور فعال مردم بررسی کرد و گفت: باید قدردان این ملت باشیم و خدمات لشکری ​​به آنها تبیین شود. نقش مردم، از جمله نقش رسانه ها، به ویژه نقش ملی، قابل توجه است.

خطیب بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می دهد و با وجود برنامه ریزی های مستمر دشمن برای ایجاد آشوب در کشور، جمع آوری اطلاعات همواره در شناسایی و خنثی سازی توطئه های دشمن موفق بوده است.

وی با بیان اینکه نخبگان اطلاعاتی و توانمندی های دستگاه های اطلاعاتی متکی بر گزارش های مردمی و اطلاعات جمعی در کشور است، گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عوامل مزاحم را در دستور کار خود دارد که با دستگاه های مختلف از جمله وزارت اطلاعات هماهنگ شده است. ، دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات یکی از جاسوسان شد و کشورهای غربی از این جاسوس حمایت کردند.

خطیب افزود: حمله اخیر به دکتر شمخانی ناعادلانه بود و ایشان در حوزه امنیت ملی تلاش ویژه ای کردند.

در سفر حجت الاسلام والمسلمین خطیب به کرمان، با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان، مدیرکل جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید