وزیر اطلاعات: عامل دوم حمله در شاهچراگ را بازداشت کردند، ۶ نفر از هواداران را نیز بازداشت کردند.

وزیر اطلاعات: عامل دوم حمله در شاهچراگ را بازداشت کردند، ۶ نفر از هواداران را نیز بازداشت کردند.

روز جدید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) شب گذشته با رعایت یکی از اصول امنیتی موفق شدند دومین عامل عملیات تروریستی شاهچراغ(ع) را دستگیر کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز (دوشنبه 18 آبان ماه) در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز و تبریک بیستمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل. ، گفت: چه چیزی می تواند مردم و ملت ما را در برابر تهدیدات حفظ کند، آرام آرام باید در ایجاد، ایمن سازی و پی ریزی تلاش کرد که این نعمت الهی است که کمک و پیروز خواهد بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت بالاتر از همه و امنیت زیرساخت ها محور همه امور کشور است، تاکید کرد: آنچه این امنیت را تهدید می کند یکی از اولویت هایی است که باید به آن توجه شود. می خواهد شناختی، زیستی، اجتماعی یا زیرساختی باشد. بنابراین هر جا بحث امنیت مطرح می شود باید برای بهبود و حفظ آن نهایت تلاش را کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل حفاظت و صیانت از این امنیت در برابر تهدیدات مستمر و گسترده دشمنان پدافند غیرعامل است. اگر پدافند غیرعامل بتواند هوشمند، موثر و مصونیت ایجاد کند، می تواند نقش مهم و جدی در برقراری و تضمین امنیت ما ایفا کند. به همین دلیل یکی از اولویت های اصلی کشور، حاکمیت و حاکمیت ما دفاع است، بنابراین ارزیابی آن کمتر از اهمیت آن نیست.

حجت الاسلام خطیب با اشاره به اهمیت نقش سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: باید نظارت، ارزیابی، کنترل و ارزیابی مستمر پدافند غیرعامل وجود داشته باشد و هر چه برای این سازمان، کمیته یا پاسخگویی در نظام ایجاد کنیم باید نگرش باشد. ما نیز از آن قدردانی خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند با رعایت یکی از اصول امنیتی، دومین عامل عملیات تروریستی شاهچراغ(ع) را شب گذشته دستگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید