استفاده از ظرفیت 1200 پایگاه بسیج جهت اطلاع رسانی خدمات وزارت مردم

ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800160

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد؛

ابراهیمی گفت: تفاهم نامه ای با معاونت آموزش و پرورش بسیج منعقد شده است تا از ظرفیت 1200 پایگاه بسیج برای اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مردم استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی که با حضور نماینده تام الاختیار وزارت تعاون و تنی چند از مقامات و مسئولان برگزار شد. مسئولان وزارت تعاون … بیان شد: بازرسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری هرمزگان در ایام ولیعهد اگرچه دچار مشکل بودند اما در بخش خدمات حضور یافتند.

وی افزود: با همکاری و حاکمیت جهادی بر پایه جبهه انقلاب اسلامی هرمزگان خدمات بسیار خوبی در مناطق زلزله زده انجام شده است که جا دارد از رهبری انقلابی دوستان تشکر کنم.

ابراهیمی اذعان داشت: به برکت اشرافیت جبهه انقلاب اسلامی هرمزگان بر مناطق زلزله زده و حاکمیت جهادی؛ تصمیم نهایی وزارت مردم در هرمزگان تقویت این مجموعه بود که روز جمعه 28 آبان ماه در سالن ورزشی شهر فین تجهیز شد و استاندار و سایر نمایندگان استان از این مجموعه بازدید کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: راه اندازی انبار، خوابگاه جهادگران و دفتر ملاقات مردمی و همچنین راه اندازی آشپزخانه برای پخت و پز روزانه برای توزیع در مناطق زلزله زده از جمله موارد است. خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله هرمزگان شد.

وی افزود: مجموعه وزارت مردم در هرمزگان برای جمع آوری اقلام با توجه به نیاز و پیام جبهه انقلاب اسلامی هرمزگان آماده شد و به مناطق زلزله زده ارسال کرد.

ابراهیمی ادامه داد: تفاهم نامه ای با معاونت آموزش و پرورش بسیج منعقد شد تا از ظرفیت 1200 پایگاه بسیج برای اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مردم استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید