برگزاری 20 دوره آموزشی عملی و تئوری در هیئت های کاراته زنجان / شهرستان جهت استفاده از ظرفیت سایر موسسات


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812541

او در مجمع عمومی هیئت کاراته استان زنجان پرورش یافت

مجمع عمومی هیئت کاراته استان که با حضور نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، به موضوعات مختلف پرداخته و در خصوص هیئت کاراته استان و در ادامه بحث و تبادل نظر شد. سال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران امروز در گفتگو با هیات کاراته استان زنجان با اشاره به حمایت هیات کاراته استان زنجان از ورزشکاران گفت: امیدواریم این روند حمایتی در استان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: در استان زنجان در صورت تمایل هر یک از بانوان کاراته کار در اتاق فکر این فدراسیون باید رزومه خود را پس از پایان امتحانات و در صورت داشتن شرایط لازم ارسال کنند. یک اتاق فکر اضافه کنید.

امینی با بیان اینکه هیات های کاراته استان ها می توانند برای کسب اعتبار با هیات های ورزش روستایی و عشایری تعامل خوبی داشته باشند و از اعتبارات این هیات ها استفاده کنند، گفت: این حوزه در روستاها کند و استقبال خوبی دارد.

وی با اشاره به قهرمانان کاراته در سراسر کشور و خوشحالی آنها گفت: قهرمانان کاراته بیشتر از افراد محروم هستند.

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیئت های کاراته شهرستان ها باید از ظرفیت سایر نهادها استفاده کنند، گفت: هیئت های کاراته شهرستان باید به موسساتی مراجعه کنند که سالن های ورزشی دارند اما کمتر از آنها استفاده کنند.

محسن سهندی رئیس هیئت کاراته استان زنجان در ادامه این نشست گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، فراز و نشیب‌هایی وجود داشت که کاراته را بی‌تأثیر نگذاشت. کرونا اعلام کرد که باشگاه ها تعطیل خواهند شد و ما موضوع این تصمیمات بوده ایم.

وی با بیان اینکه امسال سال خوبی برای هیئت کاراته استان زنجان بود، افزود: امسال حمایت های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه امسال استان زنجان میزبان مسابقات و اردوهای تیم ملی بود، تصریح کرد: 6 کاراته کار از استان زنجان به تیم ملی پیوستند.

وی با اشاره به اینکه جیو جیتسو نیز وارد این رشته شده است، گفت: دو نفر نیز در این رشته به تیم ملی راه یافتند.

سهندی با بیان اینکه امسال یک مدال آسیایی توسط کاراته کا زنجانی کسب شد، ادامه داد: زنجان امسال 20 دوره آموزشی عملی و تئوری برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از کاراته کاران زنجانی در تیم ملی حضور داشت، افزود: در حال حاضر استان زنجان دو مربی ملی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید