بسیج الگوی تمام عیار خدمات رسانی به نیروهای کشور/ بسیج نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد + فیلم

ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786499

یک کارشناس مسائل اجتماعی به تشریح نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: بسیج الگویی کامل برای خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن علیزاده کارشناس اجتماعی در گفتگو با سبلان ما به نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بسیج در توده های مردمی است، توانسته از جهات مختلف تاثیرگذار باشد، مسائل کلان به ویژه فرهنگ اسلامی. و به موفقیت های خوبی دست یافت.

وی به تبیین نقش و توانمندی های بسیج در جامعه پرداخت و گفت: بسیج از ابتدای اسلام و در زمان امیرالمومنین(ع) جایگاه ویژه ای در جامعه داشت اما بعد از ائمه اطهار(ع) مورد غفلت قرار گرفت تا اینکه ما بودیم. بسیج باید ضمن تبیین جایگاه این نهاد، ماهیت اصلی خود را پیدا کند و در جامعه ایران اسلامی نقش اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام علیزاده گفت: من خمینی (ره) را با بصیرت و آگاهی دارم و همچنین الگوگیری از شهدای کربلا و اهل بیت (ع) همیشه کار مردم بوده که نمونه اصلی و مهم آن دفاع بوده است. کشور در زمان جنگ تحمیلی یک وجب از میهن اسلامی دشمن را ندادند.

مشاور مذهبی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در ادامه به تعامل بسیج با دولت اشاره کرد و گفت: اخیراً شیوع تاج گذاری در جامعه اقدامات مختلفی به ویژه نیروهای امدادی مؤمن در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و … انجام شده است. جنگ سایبری

این کارشناس مسائل اجتماعی در ادامه با بیان اینکه باید بر کار مردم مانند بسیج سایر قوا در کشور نظارت داشته باشند، ادامه داد: پیشگیری از آسیب ها و مفاسد مختلف در جامعه امروزی.

وی به رتبه اول اردبیل در زمینه طلاق اشاره کرد و گفت: ستاد توجیهی اردبیل مهد حسین و استاندار نیست که در بحث طلاق رتبه اول کشور را دارد و این موضوع تنها به دلیل کم کاری در حوزه طلاق است. کشور ما، استان و شهرهای مختلف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید