حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار برای جهانیان است/ به زودی از سرکشی های دشمنان در کشور رهایی خواهیم یافت.


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916700

سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه ذکر شد.

ائمه جماعات سیستان و بلوچستان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) الگوی بانوان این بانوی نمونه جهان اسلام را برجسته کردند و گفتند: ایشان الگویی بارز برای همه جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، ائمه جماعات سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) به بیان ویژگی های شخصیتی آن حضرت پرداختند و بر الگوپذیری از سیره این حضرت تاکید کردند. بانوی بزرگ اسلام




ایران اسلامی هر روز قوی تر از گذشته راه خود را ادامه می دهد


حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: دشمنان همواره تلاش می کنند زنان را از آغوش حضرت زهرا(س) جدا کرده و در جامعه اسلامی بدحجابی را ترویج کنند، اما خوشبختانه امروز اسلام در تمام دنیا رسوخ کرده است و همه به دنبال حیا و عفت و الگوهایی مانند این بانوی بزرگوار هستند.


وی افزود: متأسفانه برخی از زنان و دختران جامعه ناخواسته روسری خود را از سر برداشته اند اما این نظام به برکت حضرت زهرا (سلام الله علیها) پیوسته و هر روز قوی تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.


امام جمعه موقت زاهدان به ۲۵ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان برای مبارزه با استکبار شکنجه شدند و اصالت دانشجو، معلم و دانشگاه مبارزه با استکبار است.


حجت الاسلام و المسلمین رمضانی ادامه داد: هزاران نفر در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند که برخی از آنها تحت تاثیر دشمنان منحرف شده و به خیابان ها آمدند.


امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی معتقدند خرابکاری در این کشور اشکالی ندارد اما به زودی این آتش در کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربستانی دیده می شود که به فروپاشی آنها منجر می شود.


حجت الاسلام و المسلمین رمضانی به خطبه های امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی علیه السلام 2 عامل نفسانی و بدعت در جامعه را عامل طغیان و بدی ها برشمردند. و در این زمینه مردم سعی در تخریب حق داشتند. از هر فرصتی استفاده می کنند.


وی افزود: در این مدت عده ای سعی کردند جوانان این مملکت را به انحراف بکشانند و انسان های پاک را کشتند، اموال مردم را تخریب کردند و به دشمن تهمت زدند اما باید بدانند که باطل در جامعه بشری حاکم نیست.

ملت ایران فریب شعار آزادیخواهی دشمن را نمی خورد


حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر در خطبه های این هفته با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گفت: شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و سرمایه است.


وی در تبیین برخی از فضایل حضرت زهرا(س) افزود: شناخت مکتب حضرت صدیقه طاهره(س) برای زنان لازم و ضروری است تا راه کمال را بیابند.


خطیب نماز جمعه این شهر علی اکبر با بیان اینکه مردم ایران در قیام های اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، ادامه داد: مردم ایران فریب شعار آزادیخواهی دشمنان را نمی خورند چرا که مردم ایران در سال 57 به آزادی دست یافتند و توانسته اند. هیچ وقت این آزادی را از دست ندادند، نمی دهند، مردم ایران استکبار جهانی را می شناسند و می دانند که حضور آمریکا در هر جای دنیا منجر به تلفات جانی می شود.


حجت الاسلام والمسلمین لطفیان سرگزی با تاکید بر اینکه دشمن خواهان موفقیت مردم ایران نیست، گفت: دشمنان به دنبال منافع خود هستند و مردم ایران هرگز به دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اجازه نمی دهند. برای مواجهه با تهدید .



حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام الگویی کامل برای همه اعصار است

خجت الاسلام و المسلمین علی قنبری امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه شخصیت فوق العاده حضرت زهرا(س) سرشار از پیام و زندگی سرشار از امید است. زنان امروز جامعه ما، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در همه عرصه ها الگوی زنان و مردان جامعه است و به خاطر جامعیت خود است که به حضرت سیده النساء العلمین لقب داده اند.


وی افزود: حیا، عفت، فعالیت های اجتماعی، سیاسی و امام شناسی ایشان می تواند الگوی همه ما باشد.

امام جماعت موقت سراوان خاطرنشان کرد: باید ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) را مورد بررسی قرار دهیم و شاخص ها و الگوهایی را معرفی کنیم که بتواند برای همه مردم الگو باشد.

دشمنان می خواهند ایران را خطرناک جلوه دهند



حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان هش در خطبه های نماز این هفته گفت: دشمنان ایران اسلامی با تولید و انتشار اخبار جعلی قصد تخریب وجهه بین المللی ایران را دارند و آن را به گونه ای جلوه می دهند. وضعیت ناامن و آشفته ای که هوشیاری و بصیرت مردم ما با شکست مواجه خواهد شد


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید