بدنسازی نقش بسزایی و تاثیرگذاری در توسعه ورزش های همگانی + عکاسی دارد

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780825

نظارت بر وضعیت کشوری بدنسازان توسط وزیر

وزیر ورزش و جوانان دوشنبه شب از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر سید حمید سجادی عصر دوشنبه 11 آبان ماه از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید و از قسمت های مختلف این فدراسیون بازدید کرد.

سجادی همچنین در این بازدید دقایقی در جلسه ای با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون حضور یافت. وزیر ورزش و جوانان در این جلسه ابتدا جویای وضعیت ملی پوشان بدنساز شد که قرار است طی روزهای آینده در دو رویداد مهم جهانی و آسیایی حضور داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: فدراسیون بدنسازی نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی کشور دارد و همواره در عرصه آموزش جلوتر بوده است.

رئیس فدراسیون پرورش اندام نیز گزارشی از وضعیت تیم ملی پرورش اندام ایران ارائه کرد و نگرانی جامعه پرورش اندام را به یکی از مسئولان ارشد وزارتخانه ابلاغ کرد. نصیرزاده همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: با تأسیس آکادمی بین المللی IFBB در ایران فرصتی برای ورزشکاران و مربیان ایران وجود دارد که مدرک مربیگری معتبر بین المللی دریافت کنند. در حالی که در گذشته برای گرفتن این مدرک باید هزینه زیادی می کردند.

در پایان مقرر شد دغدغه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جلسه مشترکی با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان بررسی و رفع شود.

fe0dc597 7a83 4346 a1fe 7876c07692a3 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید