مسئولان استانی نسبت به تغییر الگوی کشت اقدام کنند/ توجه به راه های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ به عنوان یکی از اولویت های سفر


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886157

آیت الله رئیسی در سفر به استان همدان ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: بنا به درخواست مردم عزیز مقابله با ظالمان و نظام استبدادی را در دستور کار قرار دادیم و عقب نشینی نمی کنیم. به هر نحوی از موقعیت ما پایین بیاید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به استان همدان ضمن بازدید و دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان کبودرهنگ گفت: با حضور مردم متدین هر اقدامی در کشور انجام شود اقتدار می کند. در کشور.”.


وی افزود: برخی از مشکلات این منطقه به من گزارش شده و باید کشاورزی در این شهرستان تشویق شود و مشکل آب وجود دارد..


رئیس جمهور ادامه داد: مردم باید با مدیریت منابع آبی و اصلاح الگوی کشت در حل مشکل آب استان مشارکت داشته باشند. مسئولان استان نسبت به تغییر آرم کشت اقدام کنند.


رئیسی تصریح کرد: موضوع وقف و وقف نیز مورد توجه است و واقفان مشکلات خاص خود را دارند و از سازمان وقف تقاضا دارم سریعا کارگروهی را فعال کرده و با ارائه راهکارها این مشکل را حل کنند..


رئیس قوه مجریه ادامه داد: استاندار همدان با پیگیری و هماهنگی راه و شهرسازی مشکلات مربوط به این حوزه را برطرف کرد و همچنین حداکثر ظرف مدت دو ماه با کار انقلابی وضعیت و شرایط مناسبی را برای مردم ایجاد کرد..


وی یکی از مصائب مردم شهرک کبودرآهنگ را مشکل راه های مواصلاتی می داند و افزود: راه های مواصلاتی شهرک کبودرآهنگ از اولویت های سفر دولت است و بعدازظهر آن را در شورای اداری مطرح می کنیم. ..


آیت الله رئیسی تصریح کرد: اولویت های استان تعیین شده و راهکارهایی نیز مشخص شده است، امیدواریم مصوبات سفر امروز بخشی از مشکلات را کاهش دهد..


وی گفت: توجه به دغدغه کار، اشتغال زایی و رنج نیروی کار تحصیلکرده ناشی از کمبود اشتغال است. ما برای ایجاد اشتعال روستایی وام می دهیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید