به برکت مکتب شهدا و با تکیه بر توان داخلی به یکی از نیروهای دفاعی منطقه تبدیل شده ایم.


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814890

محمد اسلامی گفت: تفکر انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس امروز به لطف خداوند و تلاش کسانی که در دفاع مقدس و انقلاب نقش آفرینی کردند، جمهوری اسلامی را به یکی از نیروهای دفاعی منطقه تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت و گو با خبرنگار رهیاب در خرمشهر اظهار داشت: می توانیم کشور را در مسیر مولفه های قدرت پیش ببریم.

وی افزود: باید از جنگ به عنوان یک رویداد سرزمینی یاد کرد زیرا تفکرات انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ما را به لطف خداوند و تلاش کسانی که در این انقلاب نقش آفرینی کردند، امروز یکی از نیروهای دفاعی دنیا شد. “

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: خوشبختانه امروز صنعت دفاعی کشورمان رو به رشد است و توانسته ایم به پتانسیل و ظرفیت خود تکیه کنیم و به برکت مکتب دفاع مقدس و بهره مندی از زحمات شهدای هسته ای در حوزه هسته ای. «بیایید در موقعیت خوبی باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره برنامه جمهوری اسلامی برای ادامه فعالیت های صلح آمیز و دانش هسته ای با وجود سنگ اندازی به سمت غرب برای جلوگیری از پیشرفت ایران در فناوری هسته ای، گفت: برای انرژی هسته ای نمی شود. روابط خود را خارج از قوانین و مقررات از طریق نفوذ و ارتباطات سیاسی کنترل و مقصر بدانیم، هرگز اجازه نخواهیم داد صهیونیست ها ایران را به شیطنت و نفوذ متهم کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به قوانین روابط حرفه ای با آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبند است.

اسلامی با اشاره به سفر اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران گفت: این سفر در راستای تعامل دوجانبه بود و تلاش ما بر این است که هرگز اجازه ندهیم دشمن ایران را به شیطنت و نفوذ صهیونیست ها متهم کند. “

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در صنایع دفاعی و علوم پایه، افزود: افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید