مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی حل می شود/ سلیمانی تمدن ساز است

حجت الاسلام علیرضا ادیانی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت های امام راحل و حضور مردم پیروز شد و تداوم آن همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد زیرا عده ای معتقد بودند که انقلاب بدون اتکا به غرب به موفقیت نمی رسد.

وی افزود: برای کوری بدخواهان انقلاب اسلامی، این انقلاب علیرغم تفکر غرب و همه هجمه های دشمن پیروز شده و پایه و اساس آن عمیق تر و محکم تر شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمنان در صدد براندازی نظام بودند و با استفاده از اغتشاشات سال 88 آن را توطئه بزرگی علیه آن می دانستند اما حضور مردم استان در 8 دی ماه نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

با حضور حماسی در آذر 1367، ناآرامی ها پایان یافت

ادیان گفت: پشت صحنه اغتشاشات و اغتشاشات سال 88 آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و مردمی از ولایتمدار کشور با هوشیاری، هوشمندی و بصیرت در 9 دی ماه با محکومیت اغتشاشات و جمع آوری توطئه ها علیه شورشیان به خیابان ها آمدند. .

این مقام مسئول یادآور شد: معاندین به نام انتخابات 88 دو ماه کشور را تعطیل و آتش زدند و آبروی نظام لطمه خورد که اگر لطف ولی فقیه نبود این معاندین اعدام می شدند.

وی یادآور شد: شورشیان قیام می کنند و وقتی مردم متوجه نفوذ دشمن می شوند به خیابان ها می آیند و حماسه 20 دی را خلق می کنند. حضور مردم خالصانه و برای دفاع از آرمان های انقلاب بود و هیچ دستگاهی این حضور را طراحی نکرده بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: حماسه روز نهم به مسئولان این پیام را می دهد که با اتکا به توان درونی مردم و جوانان می توان همه مشکلات را حل و دشمن را با دست خالی شکست داد.

ادیان گفت: پیام حماسه نهم دی این است که دولت مردمی و انقلابی باید بر ظرفیت درونی خود تکیه کند و باور داشته باشد چرا که حماسه نهم و دیگر حماسه ها امروز ثابت کرده اند که کارشان را به خوبی انجام داده اند. وظیفه دارند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند.

مدرسه شهید حاج قاسم نشانگر ظهور مقاومت در منطقه بود

این مسئول یادآور شد: حماسه نهمین روز در تاریخ ملت ماندگار شد و برگ زرین دیگری افتخارات ملت را رقم زد. راسند.

مذاهب ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با حضور مردم توانسته است کشورهای زیادی را با خود به منطقه بیاورد; امروز هیچ کشوری با مستکبران جهان همراه نیست و به همت حاج قاسم سلیمانی، یمن، لبنان و فلسطین به فلسفه مقاومت یعنی بسترسازی تمدن نوین اسلامی و تحویل پرچم اعتقاد دارند. به صاحب اصلی آن عصر. است.

وی گفت: مردم قزوین همیشه در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی پیشتاز هستند و این شهر به نام سید آزادگان ابوترابی و شهید بابای و سایر شهدای او می درخشد.

این مسئول بیان کرد: امروز تمامی علاقه مندان به مکتب امام راحل در این مراسم حضور یافتند تا عهد و عهد امام راحل (ره) و آرمان های انقلاب را یادآور شوند.

وی یادآور شد: جهاد نظامی یکی از انواع مهم جهاد است و این جهاد در سیره اهل بیت(ع) به خوبی دیده می شود.

ادیان گفته اند: یکی از اتفاقات مهمی که می تواند جهاد واقعی را به منصه ظهور برساند، حضور حماسی مردم در 18 دی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید