اعمال تحریم های جدید بزرگترین خیانت آمریکایی ها به ملت ایران است/ باید با تکیه بر توان داخلی به یک ایران قدرتمند برسیم.


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902062

آصفری گفت: تا زمانی که کشور را در برابر تحریم های دشمنان مقاوم سازیم و در همه ابعاد به خودکفایی و استقلال نائل شویم، شاهد برخورد دوگانه غرب خواهیم بود و از این رو باید ایران قدرتمند با سرعت بیشتری دنبال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: چرا سلبریتی هایی که مدعی همدردی با ایران و مردم این کشور هستند، در قبال اعمال و رفتاری که آمریکایی ها با اعمال تحریم بر خردسالان مرد علیه مردم انجام می دهند، موضع گیری نمی کنند؟ و متأسفانه در زمانی که کمترین انتظار را از آنها می‌رود، کاملاً سکوت می‌کنند.


وی افزود: متأسفانه سلبریتی هایی که تا دیروز صدایشان بر سر مرگ یک بانوی جوان کر می شد، امروز در برابر تحریم های ظالمانه سکوت کرده اند و این نشان می دهد که برای گرفتن پناهندگی فقط به دنبال منافع خود هستند. مجوز از این شرایط.» برای به دست آوردن


آصفری گفت: برخی سلبریتی ها به نام مردم بزرگترین خیانت به مردم را انجام می دهند و باید پاسخگوی این رفتار دوگانه باشند و البته مردم ایران هوشیار و آگاه هستند و نباید فریب ترفندهای آنها را بخورند.


وی ادامه داد: بار دیگر در روزهای اخیر شاهد اعمال تحریم‌های جدید، جوان و مردانه از سوی آمریکا علیه ملت ایران بودیم و این نشان می‌دهد که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به حرف‌شان اعتماد کرد زیرا تحریم کرده‌اند. ایران اسلامی در مقاطع مختلف

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در مجلس وی افزود: در شرایطی که مذاکرات در حال انجام است، تحریم خردسالان بزرگترین خیانت آمریکایی ها به ملت ایران است و البته مردم دشمنان 43 سال گذشته خود را به خوبی می شناسند و نخواهند کرد. تحت فشار آنها تسلیم شوند.


وی با بیان اینکه رفتار مضاعف آمریکایی ها ثابت می کند که باید روی توان خود بایستیم، گفت: باید از همه فرصت ها برای تحقق ایران قدرتمند استفاده کنیم و دشمنان از ایران قدرتمند و مستقل بسیار می ترسند و بهانه می گیرند. برای انسداد آنها متفاوت است.


آصفری تصریح کرد: تا زمانی که کشور را در برابر تحریم های دشمنان مقاوم سازیم و در همه ابعاد به خودکفایی و استقلال نائل شویم، شاهد برخورد دوگانه غرب خواهیم بود و بنابراین ایران قدرتمند باید با سرعت بیشتری دنبال شود.


وی با تاکید بر اینکه خنثی سازی و خنثی سازی تحریم ها یکی از مهمترین اولویت های امروز است، گفت: باید با تکیه بر توان داخلی خود، ایرانی قدرتمند بسازیم و البته جوانان در این عرصه نقش مهم و موثری دارند.

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در مجلس وی افزود: کمترین انتظاری که از مجامع بین المللی می رود این است که نسبت به رفتار دوگانه آمریکایی ها و اروپایی ها واکنش نشان دهند و ملت ایران با وجود اینکه به تعهدات خود در برجام عمل کرده است، هنوز نتوانسته برداشت کند. منافع آن و نهادها و سازمان های بین المللی بین المللی باید در این زمینه مسئولیت داشته باشند.


وی تصریح کرد: مردم ایران به غربی ها و آمریکایی ها اعتماد ندارند و خوش بین نیستند، پشت دیوار برجام متوقف نمی شوند و نمی توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و ایران را تحریم کنند.


آصفری ادامه داد: در صورت تداوم روال دوگانه و عدم انجام تعهدات غربی ها، جمهوری اسلامی پاسخ مناسبی خواهد داد و تصمیماتی اتخاذ می شود که به ضرر آنها بوده و قطعاً نمی توانند به مذاکره بازگردند و غربی ها آنها باید به این موضوع توجه کنند.


وی خاطرنشان کرد: بهتر است آمریکایی ها دست از بی تدبیری و دو رویی خود بردارند و به حقوق ملت ایران پایبند باشند و برای رفع تحریم های سرکوبگرانه به موقع اقدام کنند. رفتار آمریکایی ها مغایر با قوانین بین المللی است و در صورت تداوم چنین رفتاری، تصمیمات جمهوری اسلامی در حوزه هسته ای تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید