شعار «ارتش ایثار امت» تبدیل به فرهنگ شد/ نیروهای انقلاب باید به سمت اقتدار بیشتر و افزایش توان دفاعی حرکت کنند.


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879792

ارتش همچنین از تمام تجهیزات و توانایی های خود در زمینه کمک های بشردوستانه استفاده کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای انقلاب باید روز به روز در راستای اقتدار بیشتر و افزایش توان دفاعی خود به حرکت خود ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مشترک جامعه پذیری نظامی هنرجویان هنرستان های جمهوری اسلامی ایران میزبان مرکز حرفه آموزی جوادالائمه (ع) بود.رشد، افتخار و سربلندی. انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) است که فرمودند: «نیروهای انقلاب باید روز به روز به سمت اقتدار بیشتر و افزایش توان دفاعی خود حرکت کنند.»

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ولایت فقیه را ادامه نهضت انبیا می دانند، گفت: در زمان غیبت امام زمان (عج) این راه درست جامعه است و شما به عنوان سرباز در جاده ولایت باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان در میدان ولایت این نظام باشید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب های زیادی را در رکاب ولی امر مسلمین جهان تجربه کرده و به خوبی به ماموریت های خود عمل کرده است. این رفتار، عمل و عقاید آنهاست که از ویژگی‌های استثنایی نیز برخوردار است و مهم‌ترین ویژگی آن این است که در عمل همواره دلبستگی خود را به ارزش‌های دینی و اسلامی نشان می‌دهند.

وی موفقیت بی‌نظیر نیروهای مسلح در پیشرفت‌های نظامی نوین را از دیگر ویژگی‌های خود دانست و تاکید کرد: کارکنان غیور ارتش علاوه بر ارتقای آمادگی روزافزون خود برای مقابله با هر گونه تهدیدی که هدف آن تضعیف سعادت ملت ایران اسلامی باشد، توانسته‌اند. همچنین در بحث ولایت و پایبندی به ارزش های انقلابی و اعطای نشان ارادت به دانشگاه افسری امام علی (ع) بسیار خوب عمل کرد.

امیر حیدری با اشاره به حضور مستمر نیروهای ارتش در تمامی سختی ها و مشکلات در کنار مردم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از فرماندهی معظم کل قوا، تاکنون توانسته است در کنار مردم باشد. تبدیل شعار در عمل ظاهر شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ارتش مصداق عینی آیه شریفه «أَشِدَّاء علی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بِینْهُمْ» است، گفت: ارتش از همان روزهای اول ظهور نشان داده است. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون.» وی همواره با تمام توان در برابر دشمنان ملت جنگیده و از تمام تجهیزات و نیروی خود در عرصه کمک های بشردوستانه استفاده کرده است.

امیر حیدری با بیان اینکه گام بعدی تجهیز و آموزش کامل آموزش نظامی است، تصریح کرد: اقتدار نظام زمانی متجلی می شود که نیروهای مسلح این کشور آموزش خود را به درستی درک کنند و در هر زمان و مکان آمادگی دفاع داشته باشند. تمامیت کشور شما

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در نیروی زمینی ارتش در راستای برنامه های 31 لبیک یا امام خامنه ای گفت: در زمینه ازدواج به کارکنان و فرزندان نیروها برای هر یک از زوجین هدایای عروسی داده می شود و تلاش می کنیم تا از این امر جلوگیری کنید نیازی به پرسنل نیست، همچنین در زمینه ساخت خانه شخصی برای کارمندان برنامه های مطلوبی در دستور کار است که هر افسر ارتش در دهه سوم خدمت، مطمئن باشید ارتش برای او خانه می سازد. و در بهترین شرایط ارائه خواهد شد بنابراین به آینده ای بسیار روشن امیدوار باشید و آموزش های مربوطه را با تمام وجود بیاموزید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید