مسئولان باید با عوامل تروریستی برخورد کنند/ تیزبینی کلید شناخت دشمن است


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906358

واکنش کارشناس مذهبی اهل سنت بندرترکمان به حمله تروریستی شاهچراغ:

کارشناس دینی اهل سنت بندرترکمان گفت: مسئولان و قضات ما باید با عوامل تروریستی به شدت برخورد کنند و آنها را به سختی مجازات کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخوند یوسف سکدان در گفتگو با گلستان ما با محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ گفت: دشمنان با ایجاد مزاحمت به دنبال دردسر هستند، کشتار مردم شرعا حرام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت مسلمین مورد هدف قرار گرفته است، افزود: در قرآن تاکید شده است که اگر کسی کسی را بکشد جای او جهنم است و حالا چگونه در حرم و مسجد مسلمانان را بکشند این کار را حلال می دانند. برای خودشان این افراد در زمره انسانیت قرار نمی گیرند و خداوند به آنها اجر بدهد.

کارشناس دینی اهل سنت بندرترکمان گفت: مسئولان و قضات ما باید با عوامل تروریستی به شدت برخورد کنند و آنها را به سختی مجازات کنند.

ماهوند سهدان گفت: از سوی دیگر مسئولان باید با جوانان صحبت کنند و مراقب مردم فریب دشمنان باشیم چرا که دشمن به دنبال دزدی افکار مردم ایران است و می خواهند بد کنند. چیزها خوب به نظر می رسند

وی با اشاره به اینکه جایگاه شهادت در قرآن مشخص است، گفت: وقتی انسان شهید می شود، اگر کشورش کافر باشد و خاک وطن را زیر پا گذاشته باشد، اما دشمنان در محل شهادت عمل خود را نشان می دهند. برای فریب دادن مسلمانان

این کارشناس مذهبی اهل سنت افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم، دشمن به نفاق و اغتشاش در جامعه دامن می زند. از خدا می خواهیم که رهبر عزیزمان را که دانا و آگاه است حفظ کند و این توطئه ها را خنثی کند.»

مهوند سهدان گفت: باید به تحلیل دشمن فکر کنیم و آشفتگی و هرج و مرج را بشناسیم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید