گرجیک بر خلاف نظر بزرگانش صحبت می کند / راهبرد جدید دشمن را در اذهان مردم زیر سوال می برد.

ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792778

امام جمعه موقت گرگان گفت: روزی مردی در قالب اهل سنت نمی فهمد و می گوید توطئه دشمن است، معلوم است که این مرد فریب خورده و برخلاف نظر بزرگانش نظر داده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; حجت الاسلام گربانعلی ظهر امروز با حضور در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: فاطمه زهرا(س) راه سعادت و کرامت را به موقع بیان کرد اما متاسفانه شنیده نشد.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه قرآن بارها بر علم و اندیشه تاکید کرده است، گفت: جای تعجب است که جامعه اسلامی می خواهد ببیند که به جوامع غیر اسلامی نیاز دارد.

وی افزود: شهید مطهری در یکی از توصیه های خود جامعه اسلامی را مواظب خود می داند و راه تسلط بر دشمن را در درون مسلمانان می داند و به گفته معمار کبیر انقلاب رمز بقای انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی وحدت است.

حجت الاسلام با اشاره به اینکه دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که باید از درون به کشور ما نفوذ کند، افزود: یکی از دلایلی که بسیاری از رسانه های فارسی زبان علیه ما تبلیغ می کنند این است که متوجه شده اند مگر با مردم امکان پذیر نیست. «ایران می جنگید و ما از گزینه نظامی و داعش نمی ترسیم.

امام جمعه موقت گرگان گفت: یک روز در قالب عالم اهل سنت نمی فهمد و می گوید توطئه دشمن است، معلوم است که این مرد فریب خورده و برخلاف نظر بزرگانش نظر داده است.

وی افزود: این یک توطئه آمریکاست، دشمنان ما نیز از این طریق در صدد نفوذ در ما هستند و هیچ شیعه و سنی در این راه وجود ندارد، زیرا اخیرا دنیای تشیع چند نفر را دور خود جمع کرده و آنها را بر تن کرده است. می داند که رفتار این گونه توطئه ها دشمن است.

حجت الاسلام برکار با بیان اینکه دشمن و رسانه هایش کوچکترین اتفاقی را تجلیل می کنند، یادآور شد: دشمن با ایجاد شبهه سعی در شکستن مغز مردم دارد.

امام جمعه موقت گرگان گفت: دشمن با اعمال تحریم ها سعی در گرسنگی دادن به کشور دارد اما این تخلفات ناشی از ضعف حاکمیتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید