مهاجم مورد نظر یحیی; بله، با پرسپولیس مذاکره کردم

مهاجم مورد نظر یحیی;  بله، با پرسپولیس مذاکره کردم

یونس دلفی، مهاجم سابق تیم ملی امید که در چند فصل گذشته در خارج از ایران در لیگ های بلژیک و کرواسی بازی می کرد، این روزها به ایران بازگشته و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

در شرایطی که پرسپولیس به بازیکن خط مقدم نیاز دارد و یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس خواسته تا مهاجمان مورد نظر او را به خدمت بگیرند، شایعه حضور دلفی در پرسپولیس مطرح شده است. البته چندی پیش هم این بازیکن با استقلال ارتباط داشت اما توافقی بین طرفین صورت نگرفت.

پس از شنیدن خبر قرارداد دلفی با پرسپولیس به سراغ این بازیکن رفتیم تا در این باره با او صحبت کنیم. دلفی در گفت و گو با خبروشی با تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه های من تماس گرفتند. همه چیز بعد از بازگشت مدیر برنامه من به ایران مشخص خواهد شد. از استقلال هم پیشنهادی دریافت کرده ام اما دوست دارم جایی باشم که بتوانم بازی کنم و به جام جهانی سفر کنم.

دلفی درباره اینکه چه زمانی تکلیفش مشخص می شود، گفت: فکر می کنم طی چند روز آینده و احتمالا تا پایان این هفته تکلیف من مشخص شود و تیم بعدی ام را مشخص کنم.

این بازیکن تکنیکی بالاخره گفت: در حال حاضر در اهواز هستم و به تنهایی تمرین می کنم و از نظر بدنی آماده هستم. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرم که به نفع آینده ام باشد و به اهداف فوتبالی ام برسم.

دیدگاهتان را بنویسید