توپ در دستان پرسپولیس بود اما فرصتی هم داشتیم/ مشکلاتی که ارزش گفتن ندارد

ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800317

سرمربی تیم فوتبال فجر گفت: توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما در هر دو نیمه یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: بازی پرسپولیس را در هفته های اخیر آنالیز کردیم و سعی کردیم خوب و بسته بازی کنیم. موقعیتی که او روی پاس بود. و به کسی ضربه نزد

وی افزود: بازیکنان ما تاکنون واقعاً نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کرده اند. توپ مثل دیدارهای گذشته در اختیار حریف بود و سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم. فرصت هایی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من کمی ناراحت هستم زیرا اگر به این شکل گل نمی زدیم اوضاع فرق می کرد. بعد از گلی که زدیم عطش پرسپولیس کم شد و جلو افتادیم و در دقایق پایانی چند موقعیت ایستگاهی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. آمدیم تا با امتیاز تهران را ترک کنیم، اما نتوانستیم و باید برای آینده بهتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال «فایر پاس» خاطرنشان کرد: مشکلاتی در تیم ما به وجود آمده و جایگاه فعلی ما را جایی کرده است که در شأن ما نیست. ما نمی خواستیم اینطور باشد و فکر نمی کردیم در این شرایط قرار بگیریم. ما مشکلاتی داریم که به درستی گفته نشده است.

کلانتری افزود: گاهی که دچار مشکل نمی شویم باید آن را به خدا بسپاریم چون می گویند خداوند مظلوم را می شنود و کمکشان می کند. به رده ششم صعود کرده بودیم و مشتاق پیشرفت بودیم، اما بعد از بازی با پیکان بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند که بسیاری از آن ها به دلیل وضعیت ورزشگاه حافظه بود.

وی گفت: شرمنده تیم هایی هستیم که به خاطر وضعیت ورزشگاهمان به شیراز می آیند. چند بازیکن ما در همان زمین مصدوم شدند، چند نفرشان در خط حمله بودند. در تیمی مثل ما که بازیکنان سطح بالایی ندارد، برای جبران مجبور شدیم جای چند بازیکن را عوض کنیم.

سرمربی فجرسپاسی گفت: کم کم مصدومان برمی گردند و برای بازی برگشت وارد بازار نقل و انتقالات می شویم تا در نیم فصل روندمان بهتر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید