عدم ارتباط مردم فریدونکنار در حادثه جنگل «اوجاکله» / صدا و سیما برای گفتن حقیقت به مردم

ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791446

محمدمهدی نصیری با بیان اینکه مردم فریدونکنار درگیر حادثه جنگل اوجاکله نبودند، گفت: از صدا و سیما می خواهم حقیقت را به مردم بگوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی نصیری در گفتگو با خبرنگار بلاغ; وی در خصوص حواشی ایجاد شده در حادثه جنگل اوجاکله گفت: طی تماس مدیرکل محیط زیست مبنی بر برخورد چند صیاد با محیط بانان، بلافاصله هماهنگی های لازم با پلیس انجام و اقدامات اولیه انجام شد. برای خاتمه دادن به حادثه.»
وی افزود: در حالی که در اظهارات اولیه مسئولان استان که متأسفانه در صدا و سیما نیز منتشر شد، افراد مرتبط با نیروهای محیط زیست فریدونکناری وکالت داشتند، اما پس از دستگیری و شناسایی، به گفته مسئولان محیط زیست، عاملان این حادثه از اهالی ساکن هستند. هوشرود بابلسر.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای در این مورد به دنبال بهره برداری شخصی و سازمانی بودند، تصریح کرد: این افراد سال هاست که به دنبال تخریب چهره فریدونکنار در شکار پرنده هستند این دو سوال جداست.
نصیری گفت: مردم فریدونکنار اصلاً در این حادثه دخیل نبودند.
وی در خصوص اختلافات بین مسئولان فریدونکنار و مسئولان شکار پرندگان استان خاطرنشان کرد: برنامه پنج ساله شکار پرندگان بین دستگاه های ذیربط شهری و استانی نوشته شده است و از نهادهای نظارتی و بالاتر تقاضا دارم نسبت به این طرح رسیدگی کنند. تعیین کنید کدام دستگاه ها وظایف خود را تا چه حد انجام داده اند.
فرماندار فریدونکنار با انتقاد از افرادی که در این حادثه به دنبال سیاه نمایی بودند، گفت: به هیچکس اجازه نمی دهم آبروی مردم فریدنکنار را خدشه دار کند و کسانی که با شیطنت رسانه ای اهداف خود را دنبال می کنند باید بدانند که این کار دور از انصاف است.
نصیری در پایان خاطرنشان کرد: اعتراض و نگرانی خود را به مسئولان استانی ارسال کرده ایم و در حال پیگیری موضوع هستیم.
به گزارش بالا؛ چند شب پیش چند صیادان پرنده در جنگل اوجاکل فریدونکنار با محیط بانان درگیر شدند که بازتاب ضعیفی در هجوم برخی مسئولان و رسانه ها داشت و باعث نگرانی مردم فریدونکنار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید