اقدام مضحک وزارت خارجه آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855487

اکانت توئیتر وزارت خارجه آمریکا در اقدامی مضحک برای دریافت اطلاعات از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایزه ای را اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک حساب کاربری توئیتر مرتبط با وزارت خارجه آمریکا برای دریافت اطلاعات از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاداشی برای درماندگی و البته ننگ در نظر گرفته است.

حساب توییتر جوایز دادگستری وزارت امور خارجه آمریکا یکشنبه شب در توییتر در تهران اعلام کرد که به هر کسی که اطلاعاتی در مورد شبکه مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته باشد، 15 میلیون دلار جایزه خواهد پرداخت.

در این توئیت آمده است که نیروهای قدس سپاه پاسداران از ابزارهای مالی مختلف برای دور زدن تحریم های آمریکا استفاده می کنند.

این اقدام دست و پا گیر زمانی رخ داد که وب سایت یک شبکه خبری معتبر آمریکایی به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که فرصت های این کشور برای ایران به پایان رسیده است.

آنچه از تمام اقدامات اخیر آمریکا مشخص است این است که دولت آمریکا از اینکه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحقیر شده است، خشمگین است. نیروهای سپاه ایران بارها در مناطق مختلف آمریکا را تحقیر کرده اند. تعقیب پهپاد پیشرفته گلوبال هاوک آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه پس از تهاجم به حریم هوایی ایران یکی از ضربات محکم سپاه به آمریکا بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای در تاریخ 30 خرداد 1388 اعلام کرد که در پی تهاجم به جمهوری اسلامی ایران در منطقه کوه مبارک، یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک توسط پدافند هوایی سپاه مورد هدف قرار گرفته و سرنگون شده است. هرمزگان..

وب سایت تحلیلی ارتش آمریکا درباره قدرت موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا اعلام کرد که ایران دارای بزرگترین و متنوع ترین زرادخانه موشک های بالستیک در خاورمیانه است.

وب سایت 19 فورت فایو نوشت: ایران از نظر قدرت نظامی با ایالات متحده، چین و چندین کشور دیگر قابل مقایسه نیست، با این حال ایران تعداد زیادی موشک ساخته است تا اطمینان حاصل کند که هر کسی که می خواهد به این کشور حمله کند یا به آن حمله کند. کند به بدترین روش نامتقارن مجازات خواهد شد.

به گزارش این سایت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رژه سالانه خود یک موشک کروز هوایی را به نمایش می گذارد. به گفته کارشناسان، تیغه های یک تور ذوزنقه ای شکل این سلاح نشان می دهد که می توان آن را به نوعی هدایت کرد. سپاه همچنین در حال نمایش پهپاد انتحاری شاهد-136 جدید خود است. در واقع، ایران دارای بزرگترین و متنوع ترین زرادخانه موشک های بالستیک در خاورمیانه است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید