اعتراف پمپئو به وحشت غرب در مدرسه سردار سلیمانی/ مادران باید از حاج قاسم الگو بگیرند


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876881

زهرا محمدی گفت: خواندن ماجرای شهادت سردار سلیمانی توسط مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا چهره واقعی استکبار را بیش از پیش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خواندن ماجرای شهادت سردار سلیمانی توسط مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا چهره واقعی استکبار را بیش از پیش نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکا از سوی معشوق سردار سلیمانی احساس خطر کرد و او را کشت.

محمدی افزود: سردار سلیمانی پیش از فرماندهی نظامی از چهره های محبوب در بین جوانان مومن و مبارز منطقه بود.

این کارشناس تصریح کرد: چهره محبوب حاج قاسم از چشم کارشناسان غربی پنهان نمانده و به همین دلیل می خواستند با حذف فیزیکی وی از نفوذ وی بین منطقه و مردم بکاهند.

وی گفت: نابغه سیاسی و چهره محبوب سردار سلیمانی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین آمریکا و همپیمانانش شد و استکبار با ترور می خواست جلوی این قدرت و نفوذ سردار دلا را بگیرد اما شهادت وی در خط مقدم مقاومت باعث جوشش شد. .

محمد ادامه داد: امروز دست آمریکای جهانخوار به روی همه جهان باز است و شعار مبارزه با تروریسم کلمه ای کاملا پوچ و فریب بزرگی برای جهان است.

این کارشناس افزود: آمریکا با غارت ذخایر منطقه و با کمک همپیمانان خود در طول تاریخ صلح را از مردم عراق، سوریه و یمن گرفته است و این انتقام در شکست هایی که در دهه 40 با آن مواجه شدند مشهود است. سه سال از انقلاب اسلامی می گذرد.»

وی گفت: خواندن ماجرای شهادت سردار سلیمانی توسط عاملان وی نشان از ذلت استکبار در برابر بزرگمردی چون سردار دلا دارد.

محمدی ادامه داد: امروز مکتب سردار سلیمانی در جامعه و حتی جهان در حال تکثیر است و دشمن از این مهم هراس دارد و می خواهد با بازخوانی ماجرای ترور از انتشار این مکتب جلوگیری کند، غافل از اینکه باعث افتخار است که خداوند این را به سردار داد «و هرگز خاموش نمی شود.

این کارشناس تاکید کرد: قیام زنان برای جهاد تبیین ماندگارتر از قیام مردان است، بنابراین زنان باید از مدرسه زهرایی سردار دلا برای تربیت فرزندان خود استفاده کنند، مدرسه ای پر از درس و جوش. هر روز.”

وی در پایان خاطرنشان کرد: مکتب سردار سلیمانی حتی استکبار را به وحشت انداخت و غرب با بازخوانی مقتل می خواست مکتب را کوچک جلوه دهد اما امروز سردار سهلی را همه دنیا می شناسند و سعی می کنند از او الگو بگیرند تا در زندگی موفق شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید