بیش از 10 هزار مشتری از طریق بسیج صاحب خانه می شوند/ برای حل مشکل مدرسه حاج قاسم را الگو قرار دهیم.

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796176

جانشین بازداشتگاه مرکزی سپاه اعلام کرد؛

سیدضیاء الدین خزنی با بیان اینکه با تلاش بسیج سازندگی در کشور میزبان 10 هزار و 500 مشتری بوده است، گفت: سپاه در کنار ماموریت دفاع از انقلاب، دموکراسی، کمک به مردم و محرومیت زدایی را نیز دنبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سید ضیاء الدین حزنی امشب در مراسم اختتامیه ساخت 493 واحد مسکونی کمیته یاری امام خمینی (ره) بر اساس (تفاهم نامه سال 1397) در سپاه کربلا در این مراسم در حالی الله 9 دی با همدردی با ایام فاطمیه با اشاره به اینکه مازندرانی ها در جبهه محرومیت زدایی و مقابله با ولیعهد دستاوردهای درخشانی داشتند، از برنامه سردار شوشتری برای محرومیت زدایی در کشور خبر داد و گفت: 493 خانه ساخته شد. در 324 روستای مازندران و تحویل مردم شد.
معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بخشی از هزینه های ساخت و ساز مشمولان توسط خیران و گروه های جهادی تامین شده است، افزود: 10 هزار و 500 نفر از بسیج سازندگی سپاه صاحب خانه شدند.
حزنی با بیان اینکه نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و فضایی سپاه برای ساخت مسکن برای مددجویان تلاش کرده اند، گفت: اقدام کنید.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود به رسالت اصلی سپاه که پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اشاره کرد.
حزنی با تصریح بر اینکه برخی افراد شایسته حکومت داری در نظام نیستند، تصریح کرد: باید رضایت مردم را جلب کنیم و برای رفع مشکلات مردم از مکتب حاج قاسم الگوبرداری کنیم.
معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی می تواند یک پیروزی باشد، گفت: فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست.
حزنی آمار فقر، بیکاری و طلاق را ناشی از سوء مدیریت برخی مدیران می داند و می افزاید: باید روی نقاط ضعف و مشکلات موجود جامعه فقیر کار کرد.
معاون هماهنگ کننده سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در سخنان پایانی خود از برپایی نمایشگاه جهیزیه در مؤسسه حضرت رقیه(س) کربلا نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاه 17 قلم جهیزیه را به مبلغ 20 میلیون تن به جوانان روس تحویل می دهد.
فرمانده سپاه کربلا با ابراز همدردی با ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم و دهه بصیرت، با بیان اینکه در اوایل سال 1397 تفاهم نامه ای با کمیته امداد مسکن مازندران منعقد شد، گفت: 493 نفر از مشتریان گفتند: علاوه بر مددجویان خانه در داخل استان، خارج از استان، برای نیازمندان هم خانه می سازیم.
سردار سیاواس مسلمی همچنین از ساخت 258 واحد مسکونی در چابهار خبر داد و افزود: از سال 99 تاکنون 2000 پروژه به ارزش 760 میلیارد تن محرومیت در استان اجرا شده است.
مسلمی به تهیه جهیزیه برای جوانان روس نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود 3000 دسته جهیزیه به جوانان روس تحویل داده شده است.
به گفته فرمانده سپاه کربلا، امسال 276 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، حدود 42 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.
مسلمانان در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق رسانه ها اشاره و خاطرنشان کردند: مردم سرمایه اجتماعی انقلاب هستند و دشمن در صدد ضربه زدن به این سرمایه است.
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید برای کمک و ارتقای مردم تلاش بیشتری کنیم، افزود: عوامل داخلی و خارجی دشمن در تلاش هستند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند.
مسلمانان خنثی سازی توطئه دشمن را راه حل مشکلات مردم دانستند و افزودند: باید امید مردم به انقلاب را تقویت کنیم.
فرمانده سپاه کربلا رسالت مردم سالاری، یاری و نیکوکاری را ماموریتی سخت خواند و گفت: تلاش داریم با همکاری گروه های جهادی و بسیج سازندگی بخشی از محرومیت های استان را رفع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید