مدرسه حاج قاسم باید به مدرسه برود

زمان: 08:19
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795310

حسینی کیا گفت: باید مدرسه حاج قاسم را به مدرسه ببریم و به دانش آموزان ابتدایی یاد دهیم که سردار سلیمانی چگونه زندگی کرد و راه اهل بیت(ع) را انتخاب کرد و در این راه مردی شهرت و صاحب مکتب شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: حاج قاسم سلیمانی مرد عمل، مرد مجاهد، جهاد و شهادت بود.

وی افزود: مکتب حاج قاسم همان مکتب سیدالشهدا(ع) است که به معنای آرام نکردن دشمن است و دیدیم که میدان ایستاده و شعار سیدالشهدا(ع) را سر می دهد که ستاد من. دشمنی را که از پشت خانه ها آمده بود بیرون کرده بود.»

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: در مدرسه حاج قاسم سلیمانی تابلویی نبود که با لبخند بر میز مذاکره بنشینند چرا که در آن صورت عراق، سوریه و …. گم خواهد شد.

وی گفت: آنچه در مرام حاج قاسم بود جهاد و کار میدانی در داخل و خارج بود، در مقابل دشمن ایستادگی کرد، از ظرفیت مناطق مختلف استفاده کرد و از جوانان عراق، سوریه و یمن تا آنجا که قدردانی کرد. امروز دیدیم. «دشمنان را به زانو درآوردند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب حاج قاسم نشان داده همانطور که من راحیل را در ابتدای جنگ نقاشی کرده ام با جوانان 20 ساله هم می شود جنگ کرد، هر چند از سوی دیگر. ما سالانه 60 سال اقتصاد را از دست دادیم.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: حاج قاسم الگویی برای نسل جدید برای مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز نقش حاج قاسم و بصیرت ایشان بسیار کلیدی است، افزود: مایه مباهات و افتخار همه ما این است که هیچ تشییع جنازه بزرگواری حاج قاسم در دنیا برگزار نشده است.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فردی بین خود و خدایش اخلاص بالایی داشته باشد خداوند جبران می کند و این غرامتی که خداوند مدیون حاج قاسم است بی نظیر بود.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: اگر فردی خدمت سربازی کند همان چیزی که خداوند متعال دستور داده است می شود و در دنیا شهرت پیدا می کند.

وی افزود: باید مکتب حاج قاسم را به مدرسه ببریم و به دانش آموزان ابتدایی یاد دهیم که سردار سلیمانی چگونه زندگی کرد و راه اهل بیت(ع) را انتخاب کرد و در این راه مردی به شهرت رسید و صاحب مدرسه شد. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید