مدرسه حاج قاسم مدرسه ای فراگیر است که نشات گرفته از آرمان های امام و رهبری است


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921331

فرمانده کل سپاه محمد(ص) گفت: مدرسه حاج قاسم مدرسه جامعی است که نشات گرفته از آرمان های امام و رهبری است و اگر با این مکتب حرکت و برنامه ریزی کنیم و به خدمت به مردم ادامه دهیم. از امروز شاهد شکل گیری ایرانی موفق تر، پیشرفته تر و سربلندتر خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد(ص) در مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز دشمن تمام تلاش خود را می کند تا ملت ما را مستاصل کند و شما در این حوادث اخیر دیدید که گاهی اوقات می کنند. سعی کنید موضوع را به گونه ای مطرح کنید که حجاب یا دوقطبی ها جعلی باشند در حالی که نیستند.

وی افزود: بعد از حراست مقدس با همکاری 380 نفر از نخبگان خود در عرصه های نظامی، سیاسی و اجتماعی در رژیم صهیونیستی تحقیق کردند که چرا تمام توان خود را علیه نظام تازه ایجاد شده ای به نام جمهوری اسلامی به مدت هشت سال به کار گرفتند. سال های جنگ آیا آنها از آن استفاده کردند و باز هم شکست خوردند؟

فرمانده سپاه محمد(ص) یادآور شد: نتیجه این بررسی ها حاکی از 15 مورد است که در نتیجه جنگ نقش داشته که دو مورد اصلی حادثه عاشورا و نهضت امام حسین(ع) و مورد دیگر است. انتظار مردم ایران برای ظهور و گسترش عدالت در جهان است و گفتند این شکست ناپذیر است در حالی که ملت ایران بین مکتب حسینی و مکتب انتظار است.

فرمانده سپاه محمد(ص) ادامه داد: مدرسه حاج قاسم مدرسه جامعی است که برخاسته از آرمان های امام و رهبری است و اگر با این مکتب حرکت و برنامه ریزی کنیم و به خدمت رسانی به مردم ادامه دهیم. شاهد شکل گیری موفق تر، پیشرفته تر و سربلندتر از امروز خواهیم بود.

حسن زاده تاکید کرد: در مواجهه با این حوادث و ناآرامی ها اگر لازم باشد – که قطعاً لازم است – ما و امثال ما جان خود را فدا می کنیم تا حقیقت برای ملت خود و سایر ملت ها روشن شود. ملت، ایران، رهبری و انقلاب، در این کشور بسیارند.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید