مکتب سردار شهید سلیمانی نشات گرفته از دبیرستان فاطمه زهرا(س) است

مکتب سردار شهید سلیمانی نشات گرفته از دبیرستان فاطمه زهرا(س) است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
به نام خدا
ایام فاطمیه ایام حزن در مصیبت بنی امیه حضرت فاطمه زهرا (س) است. این روزها فرصتی است برای بازخوانی دبیرستان این امام جماعت که الگوی همه زنان جهان است. ایام فاطمیه امسال با نام و یاد مرد میدانی و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده و یادآور می شود که مکتب این شهید از دبیرستان زهرای مرضیه است.
سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل مردی میهن دوست، شجاع و متدین بود که نه تنها شاهد از خود گذشتگی سالیان متمادی در این سرزمین مقدس بود، بلکه کشورهای منطقه نیز اقدامات شجاعانه خود را در مبارزه با گروه های تروریستی به نمایش گذاشتند. آنها فراموش نخواهند کرد. شهید بزرگواری که به فرموده مقام معظم رهبری ملی ترین و پرافتخارترین شخصیت ایران ماست.
سردار شهید سلیمانی امروز دیگر یک شخص نیست، بلکه مدرسه ای است که جوانان این کشور در آن روحیه اخلاص، فداکاری، شجاعت، میهن پرستی و مردم سالاری را می آموزند. سردار بزرگی که دلی روشن و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان های متعالی الهی و اسلامی داشت و آنچه او را پیشوای دل های محبوب قرار داد و او را در رأس قرار داد، اخلاص و شجاعت و فداکاری های او بود که از آب و خاک و استقرار او. اندیشه مقاومت در منطقه و در راه اسلام و ارزشهای والای دینی.
با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و سایر شهدای گرانقدر کشور، امیدوارم بتوانیم راه پرافتخار این ستارگان را در آسمان علم و انسانیت ادامه دهیم.

اسماعیل للقانی

دیدگاهتان را بنویسید