نوجوانان و جوانان باید از حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795492

رئیس سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

اکبری با بیان اینکه باید به چشم یک مدرسه جامع به شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه کنیم، گفت: نوجوانان و جوانان باید از حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رسول اکبری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، ضمن همدردی با ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفر، رحمه بینهم» بوده است. در برابر دشمنان اسلام سرسخت و با دوستان خود مهربان بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی پیامبر اعظم(ص) افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مدرسه جامع که قدمت آن به سیره و اخلاق این شهید برمی گردد نگاه کنیم. ویژگی های رفتاری همه به ویژه نسل جوان کشور آموزنده هستند.

وی گفت: حاج قاسم مردی بود که علاقه ای به اوضاع دنیا نداشت و با اینکه فرمانده بود دستور داد بر قبرش بنویسند که منظور سرباز سلیمانی این است که این نوع تفکر بالاترین سطح تفکر را دارد. و بالاترین درجه ایمان را داشت.

اکبری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در همه امور عاقلانه و شجاعانه عمل کرد، افزود: نوجوانان و جوانان باید از حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

وی گفت: این شهید والامقام در عمل دارای شجاعت، صداقت و اخلاص بود. جمع این صفات برای همگان ممکن نیست، لذا خداوند متعال در قرآن کریم از این افراد به عنوان یاران پیامبر اکرم (ص) یاد کرده است. “

رئیس سازمان دانش آموزی بسیج رسول اکرم (ص) گفت: همین اخلاص، تواضع و ارتباط عمیق با مردم بود که شهید سلیمانی را پیشوای دلها ساخت و شاهد تشییع میلیون ها شهید سلیمانی در سراسر کشور بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید